Omdat ik nog wat BBQ in te halen had. Heb ik weer wat lekkers zitten maken op de Q. PitmasterX inspireerde mij met zijn Ketjap manis steak. Allen ben ik een eenvoudige jonge en gebruik geen exclusief rund of steak maar gewoon een bavette. Verder aten we er gerookte aardappelsalade bij. Smoked BBQ beans, witlof salade met uitgebakken zwoerd. En dan nog eens heerlijke s'mores na. Hierbij de foto's
Eerst het vlees in de marinade zetten
Boontjes in de schaal en aardappels op de Q
Aardappeltjes klaar. Konden ze van de Q om af te koelen. en vervolgens in de salademix van Noskos.
Bonen bleven mooi staan en het vlees ging er bij. Kon zo mooi nog wat rook opnemen. Restant van de marinade in een pannetje gedaan. Beetje ketchup er bij en op de Q in laten koken voor later.
Eindelijk even tijd om wat lekkers te kunnen nuttigen.
Biertje was op. Nu had ik mooi even tijd om de witlofsalade te maken.
Vlees had ondertussen mooi wat rook op kunnen nemen. En was klaar om wat grilstrepen te krijgen.
Netjes op de plank rusten en aansnijden maar.
Bordje opmaken en lekker gaan eten.
Dat was smullen geblazen. Echt een aanrader.
Nu kwam het feest voor de kindjes (en papa natuurlijk ook
) de s'Mores in de skillet.
Zo dan, dat was weer een lekker avondje BBQ. We hebben weer zitten genieten met z'n allen. Gaan we zeker vaker doen.
Bedankt voor het lezen en kijken
Bram.
Eerst het vlees in de marinade zetten

Boontjes in de schaal en aardappels op de Q

Aardappeltjes klaar. Konden ze van de Q om af te koelen. en vervolgens in de salademix van Noskos.

Bonen bleven mooi staan en het vlees ging er bij. Kon zo mooi nog wat rook opnemen. Restant van de marinade in een pannetje gedaan. Beetje ketchup er bij en op de Q in laten koken voor later.

Eindelijk even tijd om wat lekkers te kunnen nuttigen.

Biertje was op. Nu had ik mooi even tijd om de witlofsalade te maken.

Vlees had ondertussen mooi wat rook op kunnen nemen. En was klaar om wat grilstrepen te krijgen.
Netjes op de plank rusten en aansnijden maar.

Bordje opmaken en lekker gaan eten.

Dat was smullen geblazen. Echt een aanrader.
Nu kwam het feest voor de kindjes (en papa natuurlijk ook

Zo dan, dat was weer een lekker avondje BBQ. We hebben weer zitten genieten met z'n allen. Gaan we zeker vaker doen.
Bedankt voor het lezen en kijken
Bram.
Laatst bewerkt: