BasBQ
Beef en Steak

Bastard VX

Ziet er stoer uit, maar beetje overpriced voor weinig vernieuwing lijkt mij
 
Tijd zal het leren dat hij zoveel waard is , alleen diegene die hem zal kopen en een tijdje heeft kan een echt oordeel vellen.
De rest is maar een aanname .en niet zo veel zeggend .😉
 
Tijd zal het leren dat hij zoveel waard is , alleen diegene die hem zal kopen en een tijdje heeft kan een echt oordeel vellen.
De rest is maar een aanname .en niet zo veel zeggend .😉
Voor zo'n hoop geld zou ik de gok niet durven wagen.
 
Nog een videootje waarin deze onder de loep wordt genomen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Nog een videootje waarin deze onder de loep wordt genomen:
Vind hem toch wel heel mooi , kwa prijs vind ik voor alle merken overdreven veel voor een veredelde vlees bloempot 😁.
 
Volgende week komt mijn urban large binnen, en ook ik heb natuurlijk de klachten gelezen over de top vent. Nu was ik nieuwsgierig of de top vent van de VX de zelfde maat heeft, dit samen met de verkoper geprobeerd en dat blijkt zo te zijn!
 
Volgende week komt mijn urban large binnen, en ook ik heb natuurlijk de klachten gelezen over de top vent. Nu was ik nieuwsgierig of de top vent van de VX de zelfde maat heeft, dit samen met de verkoper geprobeerd en dat blijkt zo te zijn!
Toevallig was ik naar het antwoord op deze vraag aan het zoeken vandaag. Thx
 
Van op enige afstand bekeken staat de dome van de vx in plaats van de gekende putjes vol met iets wat verdacht veel op hondenbeentjes lijkt, ben ik de enige bij wie dat opvalt?
 
Van op enige afstand bekeken staat de dome van de vx in plaats van de gekende putjes vol met iets wat verdacht veel op hondenbeentjes lijkt, ben ik de enige bij wie dat opvalt?
Zelfde als de gewone bastard
Maar dat kun je er wel wat in zien .
 
Is er inmiddels iemand in het bezit van de vx die zijn of haar ervaringen wil delen. Ik ben op zoek naar een grotere broer voor mijn bastard compact en vind de vx een erg stoer apparaat.
 
Hallo allen,

Ik ben van plan mijn eerste Kamado te kopen. Mijn oog valt op The Basterd. Er valt weinig te vinden over de VX, terwijl het toch wel een opvallend model is.

Zijn er mensen met ervaring? Is het een ‘betere’ dan de Basterd met een ronde ‘dome’?

Alvast bedankt.
 
Zijn allebei prima en de prestatie verschillen te verwaarlozen zijn .
Het knulletje zal uiteindelijk het resultaat van het gerecht bepalen .
Of het van een kettle of kamado komt .😄
 
Bedankt! Scheelt aardig in prijs!
Verwacht dat het ‘gewoon’ de 2022 gaat worden.
 
Ik heb een VX, maar ik kan hem niet direct vergelijken met de gewone. De verschillen zijn voornamelijk optisch. Volgens de specs van Bastard is de topvent beter, de tafeltjes zijn voorzien van een metalen rand. Topvent heb ik al moeten laten ruilen voor eentje die wel afsluit. Maar het meest opvallend is natuurlijk de knik in de dome, en daardoor heb je aan de randen van je rooster een hogere vrije ruimte als de deksel dicht is. Je zou dus in principe een groter gerecht kunnen plaatsen. Maar of je dat in de praktijk echt gaat merken/nodig hebben?
Ik heb de mijne voor bijna dezelfde prijs van een gewone urban kunnen kopen, anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Maar ik vind de VX er gewoon mooier uitzien, en dus heb ik die toch gekozen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Vergeet ook niet de vuurbox. Bij de vx bestaat deze uit meerdere delen. Dat is wel echt een meerwaarde.
 
Sinds deze zomer in het bezit van de VX large. Heel mooi en stabiel apparaat. Hoogwaardige kwaliteit, niks op aan te merken (y)
Ik vind em helemaal geweldig :D
 
Vergeet ook niet de vuurbox. Bij de vx bestaat deze uit meerdere delen. Dat is wel echt een meerwaarde.
Inderdaad! vergeten..dat is ook wel een meerwaarde.
 
Vergeet ook niet de vuurbox. Bij de vx bestaat deze uit meerdere delen. Dat is wel echt een meerwaarde.
Waarom is dat een meerwaarde? Volgens mij is het zeldzaam dat een vuurbox uit één stuk barst. En verder zitten er niet echt voordelen aan toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan