En nieuw is niet altijd beter.Ziet er stoer uit, maar beetje overpriced voor weinig vernieuwing lijkt mij
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nieuw is niet altijd beter.Ziet er stoer uit, maar beetje overpriced voor weinig vernieuwing lijkt mij
Voor zo'n hoop geld zou ik de gok niet durven wagen.Tijd zal het leren dat hij zoveel waard is , alleen diegene die hem zal kopen en een tijdje heeft kan een echt oordeel vellen.
De rest is maar een aanname .en niet zo veel zeggend .
Vind hem toch wel heel mooi , kwa prijs vind ik voor alle merken overdreven veel voor een veredelde vlees bloempot .Nog een videootje waarin deze onder de loep wordt genomen:
Toevallig was ik naar het antwoord op deze vraag aan het zoeken vandaag. ThxVolgende week komt mijn urban large binnen, en ook ik heb natuurlijk de klachten gelezen over de top vent. Nu was ik nieuwsgierig of de top vent van de VX de zelfde maat heeft, dit samen met de verkoper geprobeerd en dat blijkt zo te zijn!
Zelfde als de gewone bastardVan op enige afstand bekeken staat de dome van de vx in plaats van de gekende putjes vol met iets wat verdacht veel op hondenbeentjes lijkt, ben ik de enige bij wie dat opvalt?
Inderdaad! vergeten..dat is ook wel een meerwaarde.Vergeet ook niet de vuurbox. Bij de vx bestaat deze uit meerdere delen. Dat is wel echt een meerwaarde.
Waarom is dat een meerwaarde? Volgens mij is het zeldzaam dat een vuurbox uit één stuk barst. En verder zitten er niet echt voordelen aan toch?Vergeet ook niet de vuurbox. Bij de vx bestaat deze uit meerdere delen. Dat is wel echt een meerwaarde.
En als hij barst is hij ook geüpgrad , bestaat hij ook uit meerdere delen .Waarom is dat een meerwaarde? Volgens mij is het zeldzaam dat een vuurbox uit één stuk barst. En verder zitten er niet echt voordelen aan toch?