Dit is ook niet de VX maar jubileum uitvoeringOp de foto’s zie ik niet veel nieuws Ook geen andere top vent bijvoorbeeld
Met knipoog van het verleden naar heden.
Vind hem zelf ook niks bijzonders.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is ook niet de VX maar jubileum uitvoeringOp de foto’s zie ik niet veel nieuws Ook geen andere top vent bijvoorbeeld
Op het 2019 model past de BGE dop. Bij de latere versies niet meer dacht ik. Maar misschien is er iemand hier die er één op een nieuwer model heeft zitten?
Een Big Basterd uiteraardMaar heb ik nu een Bastard of een BGE ?
Prachtig ding , alleen jammer van de prijs .Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik zou hem vooral kopen voor de uitstraling. Ik vind hem echt mooi.Benieuwd wat jullie ervan vinden.
+1. Ben benieuwd naar de afstelmogelijkheden ivm met de luchtdoorstroming. Benieuwd hoe luchtdicht en direct hij reageertIk zou hem vooral kopen voor de uitstraling. Ik vind hem echt mooi.
Maar ik zie niet heel veel verbeteringen. De topcap is misschien wat handiger, maar verder is het allemaal min of meer het zelfde als de normale large.
Eerlijk gezegd heb ik toch wat bedenkingen bij de verbeteringen.
De lucht sleuf in twee delen lijkt mij moeilijker luchtdicht af te sluiten dan een deurtje uit 1 deel dat je gewoon over de buitenkant heen trekt.
Leuk dat je de dome hoekiger maakt, maar zolang je niks veranderd aan het hitteschild kan je daar toch niks leggen, want dan krijgt het teveel directe hitte
Door de thermometer te plaatsen op het vlakke stuk zie ik daar veel water op blijven staan wat problemen op kan leveren als deze niet echt waterdicht is.
Hoe de regeldop met het scharnier zich gaat gedragen weet ik niet, het ziet er wat ligt uit.
En dan de prijs…. die is wel heel stevig.
Precies ditVoor die prijs koop ik wel een A-merk die een track record heeft van goed werkende producten.
Als hier de nieuwe top vent weer zo problematisch is zit je met de gebakken peren.