BasBQ
Beef en Steak

Bastard VX

Lennart_Diegast

Kooltjesharker

Ziet er stoer uit, maar beetje overpriced voor weinig vernieuwing lijkt mij

Pascal

Gemarineerd

Rdj

Gemarineerd

Tijd zal het leren dat hij zoveel waard is , alleen diegene die hem zal kopen en een tijdje heeft kan een echt oordeel vellen.
De rest is maar een aanname .en niet zo veel zeggend .😉

Jewannes

Kooltjesharker
Tijd zal het leren dat hij zoveel waard is , alleen diegene die hem zal kopen en een tijdje heeft kan een echt oordeel vellen.
De rest is maar een aanname .en niet zo veel zeggend .😉
Voor zo'n hoop geld zou ik de gok niet durven wagen.

Rogier

Pitmaster

Nog een videootje waarin deze onder de loep wordt genomen:

• Leuk
Waarderingen: Rdj

Rdj

Gemarineerd

Nog een videootje waarin deze onder de loep wordt genomen:
Vind hem toch wel heel mooi , kwa prijs vind ik voor alle merken overdreven veel voor een veredelde vlees bloempot 😁.

Tukker

Tondelzoeker
Volgende week komt mijn urban large binnen, en ook ik heb natuurlijk de klachten gelezen over de top vent. Nu was ik nieuwsgierig of de top vent van de VX de zelfde maat heeft, dit samen met de verkoper geprobeerd en dat blijkt zo te zijn!

Pascal

Gemarineerd

Volgende week komt mijn urban large binnen, en ook ik heb natuurlijk de klachten gelezen over de top vent. Nu was ik nieuwsgierig of de top vent van de VX de zelfde maat heeft, dit samen met de verkoper geprobeerd en dat blijkt zo te zijn!
Toevallig was ik naar het antwoord op deze vraag aan het zoeken vandaag. Thx

Roland

Stoker

Van op enige afstand bekeken staat de dome van de vx in plaats van de gekende putjes vol met iets wat verdacht veel op hondenbeentjes lijkt, ben ik de enige bij wie dat opvalt?

Rdj

Gemarineerd

Van op enige afstand bekeken staat de dome van de vx in plaats van de gekende putjes vol met iets wat verdacht veel op hondenbeentjes lijkt, ben ik de enige bij wie dat opvalt?
Zelfde als de gewone bastard
Maar dat kun je er wel wat in zien .

Bovenaan Onderaan