BasBQ
Beef en Steak

Bastard Large Basic

Zag ik ook in de kleine lettertjes inderdaad, maar goed, over 20 jaar wil ik waarschijnlijk ook wel weer eens wat nieuws.. 😁
 
Zag ik ook in de kleine lettertjes inderdaad, maar goed, over 20 jaar wil ik waarschijnlijk ook wel weer eens wat nieuws.. 😁
dat. en ik geloof ook niet dat als de schil bij 18 jaar nog heel is deze na 22 jaar ineens gaat scheuren
 
Die heb ik ook mee overwogen hoor. Maar als ik voor €200,- meer een Bastard heb die (dacht ik) op de d&c na compleet was. Dan ging mijn voorkeur daar naar uit.

Dat is puur een gevoel.

Heb een knoop doorgehakt. Gaat een kamado Joe classic 1 worden. Wel wat gemodificeerd. Heb op mp het onderstel van een Masterbuilt op de kop getikt en ik ga er ook de nieuwe top vent van KJ op zetten. Als extra’s nog een kolenmand erin
 
De aankoop moet nog plaatsvinden maar de beslissing is gemaakt.
Als je alles gaat vervangen waarom koop je dan niet gewoon een masterbuilt?
Je had toch ok los het divide systeem kunnen kopen? of vind je dat rood zo mooi?
 
Als je alles gaat vervangen waarom koop je dan niet gewoon een masterbuilt?
Je had toch ok los het divide systeem kunnen kopen? of vind je dat rood zo mooi?

Juist dat laatste. Ik (lees de baas) vind rood mooier.
 
De makro heeft de afbeelding in de folder aangepast. Nu met “oude” margrietschijf en vilt.
 
Waarom ga je niet voor een masterbuilt.

Ik heb hem voor 690 gekocht en een d&c voor 85.
Weet jij die nog ergens te koop dan? Zo ja dan hoor ik het graag. Want ik zou een masterbuilt zeker verkiezen boven n bastard maar ik kan hem nergens meer vinden
 
Weet jij die nog ergens te koop dan? Zo ja dan hoor ik het graag. Want ik zou een masterbuilt zeker verkiezen boven n bastard maar ik kan hem nergens meer vinden
Helaas net even gekeken ze zijn bijna nergens meer te krijgen of een stuk duurder geworden
 
Helaas net even gekeken ze zijn bijna nergens meer te krijgen of een stuk duurder geworden
Ze zijn inderdaad een stuk duurder geworden joh! Vorig jaar heb ik die van mij voor €560,- gekocht. (Actie bij Intratuin dat je 20% korting kreeg)
 
Staat nu op Marktplaats een gebruikte waar 700 euro voor gevraagd wordt.
 
Hallo allemaal, Ben nieuw hier op het forum. Val meteen met de deur in huis aangezien ik overweeg een Basterd Large te gaan kopen. (stap over van de Weber 57). @Bobby1987 ik heb een paar vraagjes over de tafel die je gemaakt hebt. Ik hoop dat je me kunt helpen?

-Ik las op het forum dat er mensen zijn die last hebben dat de Basterd kantelt als hij op zijn bodem staat en je het deksel open doet, heeft u daar last van?
-Wat is de doorsnee van het gat, volgens mij heeft u ook een Basterd Large?
-Loopt het scharnier vrij wanneer u het deksel open doet?
-Welke maat U-profielen gebruikt u, (of is er maar een maat?) en heeft u deze verlijmt aan elkaar?

Ik afwachting van uw antwoord.

Mvg Hema175
 
Hoe houd de Bastard Large basic zich? :)

Zie her en der nog leuke aanbiedingen tegen komen van deze bbq.
 
Terug
Bovenaan Onderaan