BasBQ
Beef en Steak

Bastard Large Basic

 
 

BrordBQ

Stoker
Berichten
413
Deze is weer in de aanbieding bij de Makro. Kan alleen niet vinden wat erbij zit.

Zit er een kolenmand bij? D&C koop ik er sws los bij dan.

7775b83f51bfd433fd679f06d8a3a111.jpg



Is dit de moeite om te doen? Ik krijg hier weer keuze stress van.
 
dat zit er allemaal niet bij ook de oude magrietschijf geloof ik
ik vond laatst een filmpje met de verschillen zal hem even opzoeken
 
daar is die
Ook geen platesetter dus. maar deed makro die er zelf niet bij?
 
daar is die
Ook geen platesetter dus. maar deed makro die er zelf niet bij?
Vraag me dan wel af wat het uiteindelijke prijsverschil is tussen de basic en de large complete indien je alle accesoires die worden meegeleverd met de large complete aankoopt.
 
Vraag me dan wel af wat het uiteindelijke prijsverschil is tussen de basic en de large complete indien je alle accesoires die worden meegeleverd met de large complete aankoopt.
zeker waar. en de nieuwste innovaties erbij
 
dat zit er allemaal niet bij ook de oude magrietschijf geloof ik
ik vond laatst een filmpje met de verschillen zal hem even opzoeken

Maar op de foto staat wel de nieuwe margrietschijf
 
Maar op de foto staat wel de nieuwe margrietschijf
yep beetje verwarrend allemaal.
je kunt ook gewoon even gaan kijken bij de makro.
Maar het lijkt mij stug dat ze de Large compleet overal aanbieden vanaf ong €1300 dat de makro hem heeft voor onder de €1000
De Basic zoals het filmpje wordt wel rond de 1000 aangeboden dus komt wel overeen
 
yep beetje verwarrend allemaal.
je kunt ook gewoon even gaan kijken bij de makro.
Maar het lijkt mij stug dat ze de Large compleet overal aanbieden vanaf ong €1300 dat de makro hem heeft voor onder de €1000
De Basic zoals het filmpje wordt wel rond de 1000 aangeboden dus komt wel overeen

Ik werd al helemaal hyper. Ik dacht kassa. Helaas dus. Gewoon even verder kijken idd.
 
Ik weet niet wat je zoekt en wat het budget is maar ik vond 1350 te veel van het goede en heb gekozen voor een large 2021 solo en plaats deze op U blokken 40x40x50 van €17,50 per stuk.
Dit kan natuurlijk ook in delen. eerst 2 en dan even verder sparen en de rest en de houten planken later kopen.

Mocht je hem wel met onderstel willen zou ik kijken naar een 2020 model evt die is nu bij Obelink 1200

buitenkeuken.jpg
 
Ik weet niet wat je zoekt en wat het budget is maar ik vond 1350 te veel van het goede en heb gekozen voor een large 2021 solo en plaats deze op U blokken 40x40x50 van €17,50 per stuk.
Dit kan natuurlijk ook in delen. eerst 2 en dan even verder sparen en de rest en de houten planken later kopen.

Mocht je hem wel met onderstel willen zou ik kijken naar een 2020 model evt die is nu bij Obelink 1200

Bekijk bijlage 19862
dit is trouwens een voorbeeld en niet mijn achtertuin:rolleyes:
 
De foto en de rest in de folder is natuurlijk zo gemaakt dat er bij staat druk en zetfouten. Het is net als die hamburger reclame. I. Het echt ziet het er net niet helemaal hetzelfde uit :cool:
 
Ik weet niet wat je zoekt en wat het budget is maar ik vond 1350 te veel van het goede en heb gekozen voor een large 2021 solo en plaats deze op U blokken 40x40x50 van €17,50 per stuk.
Dit kan natuurlijk ook in delen. eerst 2 en dan even verder sparen en de rest en de houten planken later kopen.

Mocht je hem wel met onderstel willen zou ik kijken naar een 2020 model evt die is nu bij Obelink 1200

Bekijk bijlage 19862

Het is te hopen dat onze vrienden van de blauwe enveloppen opschieten. Dan is die bij obelink zeker een optie.
 
Het is te hopen dat onze vrienden van de blauwe enveloppen opschieten. Dan is die bij obelink zeker een optie.
heb jij daar vrienden??
fijn dat je wat terugkrijgt maar als hun er niet waren hadden we al 10 van die dingen :rolleyes: :cool:
 
heb jij daar vrienden??
fijn dat je wat terugkrijgt maar als hun er niet waren hadden we al 10 van die dingen :rolleyes: :cool:

Dit jaar heb ik daar zeker wel vrienden. Kunnen meerdere van die dingen in de tuin zetten maar de vrouw wil ook wel nieuwe spullen.
 
Waarom ga je niet voor een masterbuilt.

Ik heb hem voor 690 gekocht en een d&c voor 85.

Die heb ik ook mee overwogen hoor. Maar als ik voor €200,- meer een Bastard heb die (dacht ik) op de d&c na compleet was. Dan ging mijn voorkeur daar naar uit.

Dat is puur een gevoel.
 
Die heb ik ook mee overwogen hoor. Maar als ik voor €200,- meer een Bastard heb die (dacht ik) op de d&c na compleet was. Dan ging mijn voorkeur daar naar uit.

Dat is puur een gevoel.
Mensen mogen mij verbeteren als ik het verkeerd heb. Maar volgens mij biedt KJ/MB betere/langere garantie dan The Bastard.
 
Vraag me af waar dat dan nog in zit? Op de modellen vanaf 2020 zit bij The Bastard ook levenslang garantie.
Heb overigens zelf ook wel gekeken voor een Masterbuilt, maar deze was nergens meer leverbaar. Lijkt me ook een goede keuze als je deze nog te pakken kunt krijgen.
 
Vraag me af waar dat dan nog in zit? Op de modellen vanaf 2020 zit bij The Bastard ook levenslang garantie.
Heb overigens zelf ook wel gekeken voor een Masterbuilt, maar deze was nergens meer leverbaar. Lijkt me ook een goede keuze als je deze nog te pakken kunt krijgen.
Levenslang zolang de levensduur van de bastard is =max 20jaar dit heeft KJ niet ook geeft KJ 3 jaar meer op de stalen delen geloof ik. Maar Goed ik heb ook voor the Bastard gekozen😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan