Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat. en ik geloof ook niet dat als de schil bij 18 jaar nog heel is deze na 22 jaar ineens gaat scheurenZag ik ook in de kleine lettertjes inderdaad, maar goed, over 20 jaar wil ik waarschijnlijk ook wel weer eens wat nieuws..
waar vind je die blokken aan die prijs?
Die heb ik ook mee overwogen hoor. Maar als ik voor €200,- meer een Bastard heb die (dacht ik) op de d&c na compleet was. Dan ging mijn voorkeur daar naar uit.
Dat is puur een gevoel.
Gefeliciteerd met de aankoop dat gaat je zeker goed bevallen
Als je alles gaat vervangen waarom koop je dan niet gewoon een masterbuilt?De aankoop moet nog plaatsvinden maar de beslissing is gemaakt.
Als je alles gaat vervangen waarom koop je dan niet gewoon een masterbuilt?
Je had toch ok los het divide systeem kunnen kopen? of vind je dat rood zo mooi?
Weet jij die nog ergens te koop dan? Zo ja dan hoor ik het graag. Want ik zou een masterbuilt zeker verkiezen boven n bastard maar ik kan hem nergens meer vindenWaarom ga je niet voor een masterbuilt.
Ik heb hem voor 690 gekocht en een d&c voor 85.
Helaas net even gekeken ze zijn bijna nergens meer te krijgen of een stuk duurder gewordenWeet jij die nog ergens te koop dan? Zo ja dan hoor ik het graag. Want ik zou een masterbuilt zeker verkiezen boven n bastard maar ik kan hem nergens meer vinden
Ze zijn inderdaad een stuk duurder geworden joh! Vorig jaar heb ik die van mij voor €560,- gekocht. (Actie bij Intratuin dat je 20% korting kreeg)Helaas net even gekeken ze zijn bijna nergens meer te krijgen of een stuk duurder geworden