BasBQ
Beef en Steak

Aangewakkerde hobby

kamphuisbert

Kooltjesharker
Berichten
129
Hallo allen!

Mijn naam is Bert en ik sta aan het begin van mijn BBQ avontuur! 2 jaar geleden ben ik begonnen met een kleine Weber ketel en enthousiast geworden over het 'echte' barbecuen. Na vorig jaar getwijfeld te hebben over de aanschaf van een grotere, luxere ketel, heb ik toch besloten om door te sparen voor een kamado.

Dit jaar moet het gebeuren. Op dit forum hoop ik door jullie als experts verder geholpen te worden in mijn zoektocht naar de juiste kamado en naar steeds nieuwe en verrassende gerechten!

Momenteel is mijn aandacht gericht op de aanschaf van een large kamado. De twijfel zit tussen de Grill Bill en de Grizzly Grill. Beide qua compleetheid en degelijkheid zoals t lijkt een goede keuze qua prijs kwaliteit, maar wat is de beste koop? Ik ben gecharmeerd van de schoorsteen en het scharnier van de Grizzly, maar de looks van Grill Bill en de kwaliteit lijken van een net iets beter niveau.

Hebben jullie wellicht aanbevelingen?

Groeten,
Bert
 
Bert, welkom hier en nog veel plezier met je barbecue avonturen.
 
Hoi Bert,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom en succes met je zoektocht.
 
Welkom hier op het mooie forum Bert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom en veel succes met de zoektocht naar de nieuwe Q. Nooit makkelijk maar op dit forum zal je ongetwijfeld genoeg informatie kunnen vergaren (y)
 
Welkom Bert. Op het forum zul je veel vergelijkingsmateriaal vinden. Succes
 
Welkom bij het genootschap

Succes met je laatste oriëntatie puntjes
 
Bert welkom.
 
Welkom Bert, succes met je keuze en als je eenmaal de keuze heb gemaakt veel plezier met je aankoop! Gaat vast lukken met al de inspiratie op het forum.
 
Geen leukere pret dan voorpret.

Welkom Bert, veel plezier en inspiratie hier!
 
Wekom hier op het forum. Knopen doorhakken kan best lastig zijn maar er is genoeg te vinden hier.
 
Welkom Bert.
Die keuzestress heeft ieder van ons al gehad, je shortlist zijn 2 Q's waar hier op forum toch al veel goeds over te lezen viel.
Veel plezier met het maken van je uiteindelijke keuze en daarna veel barbecueplezier.
 
Welkom Bert, succes met je keuze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan