Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt, en zeker; heerijke dingen!Dit is goud! Echt heel knap gedaan op zo'n kleine jongen. Misschien moet ik ook maar eens een WGA bestellen. Leuke dingen
Ribs zien er erg lekker uit! Waar heb je ze mee afgelakt?![]()
Ah, dat soort evenementen lijken me fantastisch!Inderdaad Hans, een vette +1 net als deze WGA bereiding.
Geweldig, heel goed bezig geweest.
Veel mensen weten niet wat een alleskunner de WGA is.
Als je zo creatief de ruimte op de WGA weet te benutten en het eindresultaat is daar zoals dit, dan mag je jezelf met trots Pitmaster noemen!
Doet me denken aan de tijd dat er via een ander forum de WGA dag in Delft werd georganiseerd.
Stonden 40 WGA's te puffen in het park, en werd de ene na de andere mooie creatie van de kleine koffer getoverd. Ach nostalgie![]()
Goed man! Als je doelt op deze run, neem het niet te nauw met de temperatuur en tijd. Spareribs kunnen eigenlijk niet mislukken.Ik heb net een WGA aangeschaft onder andere voor de vakanties. Super! Dit ga ik zeker ook proberen. Nog tips zodat het niet gaat mislukken?
Wat een lovende berichten. Leuk verhaal met goeie ondersteunende foto’s, ik zat er helemaal in.![]()
Haha! Mooi manHeerlijk dit. Mooie prestatieleuk om te doen ook met al dat bekijks. Goud.
Wij staan ook regelmatig op zo’n veld en de geluiden zijn dan niet niet veel anders. Vorige week 1.8kg procureur op het mini-ei gedaan, daar was ook echt geen draadje meer van over aan het eind.
Leer hem meer en meer te waarderenTop gedaan mooi ding hè zo’n WGA![]()