BasBQ
Beef en Steak

3... 2... 1.... Go

 
 
 
 

Pascal

Gemarineerd
Berichten
1.843
Zonder lange verhalen deze keer... ze liggen erop.

20210529_103655.jpg
 
En na 3 uur de Boter , Agavesiroop en licht bruine basterdsuiker erop.
20210529_135615.jpg
20210529_140308.jpg

Zijn erg dik bevleest. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Hou nu denk ik 1 uur en 45 minuten aan tot ik ze uitpak.
 
Ziet er lekker uit hoor!! Have fun.
 
Hoe laat kunnen we aanschuiven?
 
Wow, die zijn dik bevleesd ! :eek:
 
20210529_155848.jpg
20210529_172302.jpg
20210529_180810.jpg
20210529_183816.jpg

Heerlijke ribbels. Precies zoals ik het lekker vind, nog wel een beetje beet nodig om van het bot te halen. Met een salade en cornbread erbij en als dessert Tarte tartin van appel en peer.

20210529_180810.jpg
 
Heerlijk gemaakt, had graag even aangeschoven.
 
Die zien er echt goed uit. Mooie bark! En leuke bij- en nagerechten. Compleet menu van de bbq!
 
Alles van de Q behalve de salade.... Maar helaas geen foto's...
 
Keurige run. Hier gaan ze er ook zo op😀
 
Dat ziet er fantastisch uit. Heerlijke maaltijd.
 
Dat ziet er heerlijk uit
 
Wauw, wat een vlees zeg! Waar heb je ze besteld 🤩 Mooie tafel met heurlijk voedsel! Goed bezig😉
 
Ze zien eruit alsof de suiker te ver gekaramaliseerd is in de folie. Toen je ze uit de folie haalde zat er nog vocht in of was het een dikke zwarte pasta in de folie geworden?
 
Wauw, wat een vlees zeg! Waar heb je ze besteld 🤩 Mooie tafel met heurlijk voedsel! Goed bezig😉
Was inderdaad lekker. Maar gewoon simpel bij de Makro gehaald. 😉

Ze zien eruit alsof de suiker te ver gekaramaliseerd is in de folie. Toen je ze uit de folie haalde zat er nog vocht in of was het een dikke zwarte pasta in de folie geworden?
Uhmm, was eigenlijk wel ok. Volgens mij was het nog wel sappig in de folie. Ik zal er eens op letten. Dank je😊
 
Was inderdaad lekker. Maar gewoon simpel bij de Makro gehaald. 😉


Uhmm, was eigenlijk wel ok. Volgens mij was het nog wel sappig in de folie. Ik zal er eens op letten. Dank je😊
Ah! Ja, de Makro zit hier niet om de hoek 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan