Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn r.v.s. rooster was altijd spik en span schoon zoals nieuw. (op sommige plaatsen wat blauw door de hitte op den duur) helaas kan ook niet anders.Ik zelf ben van een blinkend rooster op een barbecue geeft een goed gevoel. Hygiëne is qua eten hier wel een dingetje. Bij kip altijd handschoentjes aan en hier zijn ook verschillende snijplanken te vinden in huis. Dus bij mij is een schoon rooster vanzelfsprekend.
Ik ben wel benieuwd of er meer leden zijn die van een schoon rooster houden. Vandaar mijn vraag, hoe ziet het rooster er bij jou uit.
Liefst met een onderbouwing
Ooit eens een gas bbq geleend van een vriend die hem nauwelijks gebruikte.We hadden de gas gekregen als trouwcadeau omdat ik daar achter vroeg. Leek me handig. Een vriend zei meteen dat hij zijne had weggedaan omwille dat poetsen en dat bij een kolenBBQ het gewoon tussen de kolen verdwijnt. Ik had meteen door wat hij bedoelde. Wat een miserie gewoon. En echt zuiver krijg je het ook niet meer tussen alle hoekjes en kantjes.