Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bijna 10 uurtjes onderweg (niet ingepakt, wel ge-glazed). Eentje op 72 en eentje op 75 graden, al een uur... Lekker in de zone. Hopelijk niet t? laat naar bed vanavond)
Ik zit nog steeds in de zone, ik wil deze keer niet inpakken... Dus we zullen het nog even moeten uitzitten. Nu ondertussen 12,5 uur onderweg. Dome ook lekker stabiel
En nog even gebroederlijk naast elkaar in een afslankverpakking nog even de laatste vochtstromen lekker binnenin laten gaan ... Vanmiddag gaan we pullen, wordt vervolgd, ik ga nog even mn bedje in
19 uur schoon aan de haak.. maar ik heb een uurtje een dip in de temperatuur van de Q gehad, toen zat hij zo ron 88 graden, ik denk dat dat geen goed gedaan heeft aan het einde van de zone.
Inderdaad ietsje langer dan verwacht, maar ik heb het vlees pas vanmiddag nodig (en ga denk ik een broodje eten bij de lunch) ik ben dus nog ruim op tijd 8)
Volgende keer de Q hoger opschroeven en inpakken, moet toch aardig wat schelen. Altijd leuk om vergelijkend materiaal te hebben.
Vroegah toen ik ook nog niet inpakte, was 18 uur ook bij mij wel de norm. Daarom begon ik ook altijd om 10 uur 's avonds, zodat de PP de volgende dag tegen etenstijd wel klaar zou zijn. Een controller is dan wel heel prettig en goed voor de nachtrust
Tegenwoordig heb ik de Q op een iets hogere temperatuur en pak ik de procureurs in, dan duurt het maar een uur of 8 en ik vindt het eindresultaat beter.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.