BasBQ
Beef en Steak

Zweeds Dutch Oven Avontuur

 
 
 
 

Lin

Gemarineerd
Berichten
2.301
Zweeds Dutch Oven Avontuur

Dit weekend zijn we in Zweden bij mijn zwager en schoonzus, ze wonen middenin de natuur en dan mag de DO natuurlijk niet ontbreken!
We hebben er heerlijke varkensfilet in gemaakt. Vandaag stond pulled beef op het programma maar helaas staat er heel veel wind en gaat het vuurtje dus niet lukken.... De DO staat nu in de *ven.
Wat me hier in de supermarkten opvalt is dat er mega veel bbq vlees en sauzen te krijgen zijn, echt een walhalla!
Hieronder de foto impressie van het zweedse avontuur.

k9hpmw.jpg


vpgi6c.jpg


2qd1ide.jpg


1zm1or9.jpg


2eq9rtg.jpg

 
Leuk Lin
Ziet er prachtig uit daar.
Jammer van de wind, maar die gaat vast nog wel een keer liggen voor de herkansing  :)

Ik hoop in September ook die kant op te gaan (de afspraak staat iig), dus je kan niet genoeg mooie plaatjes plaatsen  hoor  ;)
Geniet er van.

Mac
 
dat is pas genieten  :)
 
Leuke foto's Lin, mijn zus woont er en ik herken dat oer gevoel daarom ook... roken en grillen in mijn achtertuintje beleef ik sindsdien wel heel anders maar over het algemeen ook wel weer fijn om mensen in de buurt te hebben... maar zo hoort een DO lekker in het wilde buitenleven!  :)
 
DO, vuur, natuur: YEAH! Heerlijk.
 
Sander72 zei:
Leuke foto's Lin, mijn zus woont er en ik herken dat oer gevoel daarom ook... roken en grillen in mijn achtertuintje beleef ik sindsdien wel heel anders maar over het algemeen ook wel weer fijn om mensen in de buurt te hebben... maar zo hoort een DO lekker in het wilde buitenleven!  :)

Ja het is een geweldige bestemming voor een paar dagen/weken maar ook voor ons geldt dat we graag wat meer mensen in de buurt hebben haha. Maar verder echt heerlijk daar! Waar woont je zus?
Mijn zwager en schoonzus wonen in G?llared vlakbij Ullared. Echt supermooi, middenin de bossen!
 
Mooie foto's en schitterende omgeving...
 
Machtig mooi zeg.
 
Lin zei:
Ja het is een geweldige bestemming voor een paar dagen/weken maar ook voor ons geldt dat we graag wat meer mensen in de buurt hebben haha. Maar verder echt heerlijk daar! Waar woont je zus?
Mijn zwager en schoonzus wonen in G?llared vlakbij Ullared. Echt supermooi, middenin de bossen!

Mijn zus woont zo'n 180 km Oostwaarts daar vandaan in een klein gehucht nabij Korsberga in Sm?land. Mooie meertjes waar je heerlijk met een bootje kan varen en kan vissen op snoek en snoekbaars, helemaal geweldig! We proberen daar 1 of 2 keer per jaar te zijn. Meestal vliegen we op Vaxjo met Ryanair maar de volgende keer weer eens met de auto en dan lekker de DO mee! ;)
 
Prachtig land dat Zweden, natuur, vuur en DO. Wat wil een mens nog meer.
Goed te zien dat de hond op de 2e foto de DO in de gaten houdt. En.... gaan ze na jouw heerlijke gerecht nu ook aan de DO?
 
Mooie plaatjes, ziet er goed uit allemaal.
Het water loopt me al in de mond
 
Terug
Bovenaan Onderaan