Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat er misschien iets was met verbranden ofzo. Of dat er een andere reden was dat de Amerikanen zwarte peper gebruiken. (Misschien kennen ze de 4 seizoen niet?)Beter? Wat je zelf lekkerder vindt natuurlijk! Ik houd van Lampong. Proef en probeer. Jij bent de chef!
4 seizoenen peper is eigenlijk een ratjetoe van pepers, dus zwart, wit, groen en roze pepers. Het zou dus kunnen voorkomen dat als je ze maakt, je de ene keer meer zwarte peper hebt dan de andere keer. Ik zelf gebruik t liefst alleen zwarte peper. Omdat die voor mij net de pittigheid geeft die ik lekker vind.Dacht dat er misschien iets was met verbranden ofzo. Of dat er een andere reden was dat de Amerikanen zwarte peper gebruiken. (Misschien kennen ze de 4 seizoen niet?)
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Net een nieuwe potje gekocht4 seizoenenpeper bestaat niet. Volgende keer gewoon zwarte peper kopen, en koop het dan niet in zo'n molentje in de supermarkt, maar los en koop een losse molen erbij. Voor peper ben ik zelf fan van een elektrische molen, ander draai ik me een ongeluk om 2 el gemalen peper te krijgen voor een rub![]()
Uit eindelijk zijn alle pepers (korrels) besjesHeb laatst iets op youtube gezien over 4 seizoenen peper.
Dat het eigenlijk dezelfde peper is alleen anders behandeld.
Rode/roze pepers zijn zelfs geen pepers maar gedroogde besjes
4 seizoenenpeper bestaat niet. Volgende keer gewoon zwarte peper kopen, en koop het dan niet in zo'n molentje in de supermarkt, maar los en koop een losse molen erbij. Voor peper ben ik zelf fan van een elektrische molen, ander draai ik me een ongeluk om 2 el gemalen peper te krijgen voor een rub![]()
Sander +1, hier ook. Lampong rules.Beter? Wat je zelf lekkerder vindt natuurlijk! Ik houd van Lampong. Proef en probeer. Jij bent de chef!