BasBQ
Beef en Steak

Zou het helpen.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.966
We krijgen een nieuwe keuken, iets andere opstelling en zonder boven kasten.
De oude keuken is er al uit, nu kan dus de hele beneden boel gestuct worden.

Om te zorgen dat ze extra goed hun best doen heb ik vanmiddag spareribs voor ze gemaakt.

455A5E13-C946-43EC-9D45-B7E0AB411C28.jpeg


09B692FE-328D-4A02-B668-416689A6EA2D.jpeg


9DA01A5F-0EC6-4E5E-9A0F-B12462989B9A.jpeg


hopelijk werkt het, bedankt voor het kijken.

98D96E48-5112-431A-9CD6-21C0C11F22C7.jpeg
 
Zal zeker helpen🙂
Alleen gaan ze misschien wel eerst een siësta moeten nemen na de maaltijd 😆
 
Die mannen zullen wel blij geweest zijn. Ik heb dat eind juni gedaan met de mensen die mijn dak op de keuken zijn komen vernieuwen. Die waren super tevreden.

Maar je moet er mee opletten dat je ze niet te veel verwent, want straks plakken ze alles krom en scheef zodat ze 100% zeker moeten terug komen :ROFLMAO:

Dan weet jij nog wat te doen. Bij mij staat de keuken van afgelopen woensdag, maar moet het werkblad nog komen en de koelkast is nog in backorder en geen idee wanneer deze komt :ROFLMAO:
 
De 67 staat een nog altijd schitterend bij Frits. Ribben zien er super uit zo op de plate. Die mannen kunnen dat zeker waarderen. Het komt vandaag de dag helaas veel te vaak voor dat je nog geen eens een bakje koffie aangeboden krijgt. Dit maakt dat ze net dat stapje extra voor je zetten. TOP 👌
 
Ik kom ook wel helpen....
 
Hier mee kun je nog een extraatje aan ze vragen 😄
 
Deze klus zal ze lang bij blijven. Sterkte voor de volgend klant die geen koffie aanbied 😇:ROFLMAO:
 
Wat zei je tegen ze? Ik maak de ribben stucen beter? 👍🏻

Wat Bram zegt, bij sommige mensen krijg je nog geen koffie of mag je gebruik maken van het toilet. Dit is gewoon super 💪🏻💪🏻
 
Tuurlijk gaat dat helpen, Ribs van Frits, what else. Ziet er weer heerlijk uit
 
Geloof me, ze doen alles voor je.
Een bakje koffie wordt gewaardeerd, een appelflap of worstenbroodjes is al goud.
Maar dit? Heaven voor die gasten. Als onze monteurs dit ergens meemaken wil iedereen naar die klus.

Topper frits.
 
Daar heb je je onsterfelijk mee gemaakt bij die gasten!

Wat eerder al gezegd is, een bakje koffie kan er vaak al niet meer vanaf.
 
Win-win, jij lekker hobbyen en zij een goeie lunch. Zeker weten dat ze meer hun best gaan doen hierdoor!
 
Bij mij heeft het destijds niet geholpen helaas. 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan