Heeft wat uurtjes gekost maar hij is af! #trots
Enkele foto's van de bouw:

Enkele foto's van de bouw:

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles in geschaafd eiken. Planken zijn 2 cm. Poten 11x11McPeet zei:Ziet er strak uit, wat heb je voor hout gebruikt?
Echt h?????l mooi. Blijft prachtig hout dat eikenRoelsRules zei:Alles in geschaafd eiken. Planken zijn 2 cm. Poten 11x11McPeet zei:Ziet er strak uit, wat heb je voor hout gebruikt?
En dank, ben er blij mee![]()
Onbehandeld verder. Heb zitten twijfelen (lees veel op internet rondgekeken) maar ik zie olie of lak niet zitten omdat je dat moet blijven onderhouden. En ik ken mezelfPaladin zei:Mooi eikenhout is niet lelijk
Heb je het eikenhout nog ergens mee behandeld of gewoon kaal zo buiten laten staan?
Haha goed gezien, ja je hebt helemaal gelijk. De zaag was uiteindelijk voor een paar planken niet scherp genoeg meer. Ik ga er nog met een schuurpapier over heen, heb ik deels al gedaan en dat ziet er meteen goed uit.Gilles zei:Netjes hoor, maar de volgende keer wel een scherpere zaag gebruiken want ik zie wat brandplekken (of ff een schuurpapiertje eroverheen)