BasBQ
Beef en Steak

Zeeuws spek in de storm

 
 
 
 

Laurens

Pitmaster
Berichten
907
Weer of geen weer, de Q mag altijd aan.

Gisteren de storm getrotseerd en Zeeuws spek volgens recept van @noskos gemaakt.

Samen met een kopje erwtensoep en een stokbroodje een heerlijke maaltijd.

Volgende keer ga ik colorozo gebruiken, ik vond de kleur er nu niet zo smakelijk uit zien.

Nu nog 2 stukjes over voor op brood.

33946814-6A2B-41E7-AF2C-599748A168D8.jpeg
ACBCD62D-5257-47B6-9E77-CC5DFC83050E.jpeg
0C3F962F-1C02-4811-9859-6956B7290EF8.jpeg


2383EFAD-667D-464C-A2CF-8B1845260559.jpeg
 
Je hebt lef Laurens! Ik durfde dat gisteren echt niet aan, zelfs niet voor dat heerlijk stukje spek! :)
 
Ziet er goed uit Laurens.
Bedenk net dat ik nog een mooi stuk buikspek in de vriezer heb liggen. Bedankt voor de reminder
 
Stukje spek 🤪. Brenngt me op een idee.
Was hier gisteren geen Q weer. Op mij 2 vaste stekjes was het deep knudde.
Maar, Vandaag weer burgers.
 
Ziet er toch alleszins smakelijk uit en ook qua kleur, ik had graag een kom soep mee gegeten.
Alles bij elkaar een stormachtig stukje vlees, mijn keteltje had geheid met spek en al het luchtruim gekozen hier 😁
 
Ziet er geweldig uit kerel.
Gewoon bbq-en in de storm, f*ck eunice 💪
Maar toch, er Is een stukje weggewaaid. Van foto 2 --> 3 mis ik een stuk :unsure:
 
Zeeuws spek en stormachtig weer. Mooie combi. Zal gesmaakt hebben.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ziet er erg lekker uit!

Stoere Zeeuwse spek van bikkels, voor bikkels. 😜
 
Kijk even naar mijn topic van vorig jaar, ik heb hem gemaakt om koud op de boterham te eten;
(Ook even verder scrollen want halverwege staat nog een herhaling van een nieuwe sessie)

Verder vind ik dit er fantastisch uit zien hoor, ik had graag aangeschoven.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde qua kleur 😉
De smaak was er hier niet minder om hoor, maar als je het toch in huis hebt… dan wil het oog ook wat.
 
Jij neemt "het is altijd bbq-weer" pas serieus! Mooi gedaan hoor! :love::love::love:
 
Terug
Bovenaan Onderaan