BasBQ
Beef en Steak

Zalmlende 2.0

 

stingray

Tondelzoeker
Berichten
8
Vandaag stond de zalmlende van Ralph de kok op het programma. Leek ons wel een lekker combi, zalm met bloedsinasappel en salami. Eigenlijk een best simpel recept en niet al te veel voorbereiding. Bloedsinasappel gekocht bij de makro.
Na een sessie van 40 minuten tussen de 150 en 160 graden was hij klaar. Heerlijk met aardappeltjes en sla. Een super recept welke we zeker vaker gaan maken. Wat is de kamado toch een mooi apparaat. Super goed op temperatuur te houden en heerlijke houtskool smaak.

IMG-20210405-WA0010.jpg


20210405_180827.jpg
 
Leuke bereiding. Gaat op de todo list
 
Apart maar lijkt me wel lekker is in mijn achterhoofd houden

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 
Past maar net 😉
Smaakte het ook nog?
 
Een rog die handig is met zalm... dat zie je niet vaak!

Mooie bereiding zo, lekker vol rooster!
 
wauw, dat is een hele mooie bereiding.
ziet er goed uit.

dank voor het delen. Deze komt op de todo
 
Het was heerlijk. Lekkere combi van het zoet van de bloedsinasappel en de smaak van de salami. Ook een erg lekkere combi met de saus van mayonaise, crème fraiche, bloedsinasappel sap, zest en een beetje van de rub.

Het was alleen lastig in zijn geheel van de bbq af te halen zonder dat het in stukken breekt.
 
Die Ralf maakt goeie dingen TOP. Ga ik eens onthouden dit. Moet in een kleinere variant ook te doen zijn denk ik.
Moet gesmaakt hebben
 
Bijzondere combinatie! Geen idee hoe dit moet smaken, maar het zal vast heerlijk geweest zijn 👌
 
Ziet er verrukkelijk uit. Op deze combi was ik niet gekomen. Citrusvruchten ja maar op salami was ik niet gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan