BasBQ
Beef en Steak

Yakatori volgens recept Noskos

 

FrankC

Tondelzoeker
Berichten
9
Vandaag maar gebruik maken van het mooie weer en mijn zelf in elkaar gezette buitenkeuken (bouwpakket Jorg Steigerhout) testen.
f60060e3d3527d97abd37a2eb85c3a50.jpg


We zijn de dag begonnen met een bezoek aan de markt en een rondje Amazing Oriental Almere. Bij thuiskomst een bakkie koffie en de voorbereiding voor de Tare.
968404849bb3222ddf693e132ac49c12.jpg


Helaas ben ik een foto vergeten van het eindresultaat in de weckpot.

De aardappelen voorbereid om deze te poffen (ook helaas zonder foto). Ik heb ze eerst 10 minuten voorgekookt en ingesmeerd met olijfolie en zeezout.

Bij thuiskomst van het vrouwtje (iemand moet het geld verdienen op zaterdag) gingen de spiesjes op de bbq.
9c7ce7999c215ae4e665830458fa8bee.jpg


Na een goed half uurtje was het bordje klaar.
ba3f983e3904209e216e285e69a1d7fd.jpg


Dit is een gerecht wat zeker nogmaals gemaakt wordt, echter de aardappel had wat langer gemogen. Ik merkte toen ik de aardappel tussen de kolen legde, de temperatuur in de Weber zakte.

Maar voor de 1e keer is het niet slecht.
 
Zeker niet slecht voor de eerste keer, ziet er heel lekker uit(y) en je hebt een rede gevonden het snel nog een keer te maken..... ik zeg goed bezig! 👊
 
Lekker.
 
Dagje werk is snel vergeten als er zo’n maaltijd klaar staat
 
ziet er goed uit zeg. lekker hoor

aardappel is altijd wel ff een dingetje. Je kan het voorkoken, of een paar minuten in de magnetron.
Daarna nog ff mee laten garen totdat het perfect is en wat rook laten vangen op de bbq
 
Terug
Bovenaan Onderaan