Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:Vandaag worst gemaakt, maar er rondjes van maken is toch nog een hele kunst.. Dat wil ik nog weleens van iemand afkijken al dat mag!
Ik meld me bij deze aan ;Dnoskos zei:@Nosmo, klopt maar die heeft maar een kleine capaciteit helaas. Misschien kunnen we een keer zoiets zelf organiseren, er zijn mensen zat met de juiste spullen denk ik. En de kennis hebben we ook.
noskos zei:@Nosmo, klopt maar die heeft maar een kleine capaciteit helaas. Misschien kunnen we een keer zoiets zelf organiseren, er zijn mensen zat met de juiste spullen denk ik. En de kennis hebben we ook.
Welke zomer? :El Fumarole zei:Je zou er zo de zomer voor over willen slaan.
El Fumarole zei:Zo, en dan ga ik nu Bert even een paar veren in zijn kont stoppen...
coelho zei:Vanwaar eigenlijk het colorozozout in de worst? Ik begrijp dat het de vorming van botulisme tegengaat zoals bijvoorbeeld het Leo-zout ook doet bij de zelfgemaakte bacon. Maar zo te zien verwerk je je vlees direct en laat je het niet eerst een week liggen. Bovendien rook je het vervolgens, wat volgens mij ook een conserveringsmethode is. Op welk moment in het proces is er dan toch kans op vorming van schadelijke bacteri?n? Dit omdat het toevoegen van nitriet ook niet onomstreden is.
noskos zei:@ Boel, ze gaan vanmiddag de BBQ in, daarna volgen de foto's
Well done!Boel0037 zei:We moeten niet gaan draadkapen... Ik zal een draadje openen voor ideeen voor een workshop kijken wat er van komt
helldaddy zei:Ziet er goed uit, maar ff een vraagje: is dit warm of koud gerookt? Kon het niet terug vinden in het verhaal.
Groet,
Henk