Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja , ik ben gek op gietijzer .Mooi hoor! Is er een bepaalde rede dat je voor gietijzer hebt gekozen?
Wil het wel, maar vraag me af of ik wel nodig heb. Weet nog niet echt wat erin te maken![]()
We hebben wel een wok voor op het fornuis. De Q opstarten voor 5 min te wokken vind ik wat vreemd. Dus nog ff uitzoeken wat ik er allemaal mee kannodig nooit ,maar ja een bbq ook niet .
Is leuk en een keer wat anders en schijnt gezond
te zijn .
Vitaminen blijven er beter in de groentes ,en in combinatie met vlees .lijkt me heerlijk.
Deze past in de q met de deksel dicht ,wil dan ook eens proberen om met rook hout toch wat bbq Smaak aan een wok gerecht te krijgen .
Dat is je nuchtere Nederlandse kant die nu spreektWe hebben wel een wok voor op het fornuis. De Q opstarten voor 5 min te wokken vind ik wat vreemd. Dus nog ff uitzoeken wat ik er allemaal mee kan
Na een L&S sessie je groentes wokken, terwijl het vlees aan het rusten isWe hebben wel een wok voor op het fornuis. De Q opstarten voor 5 min te wokken vind ik wat vreemd. Dus nog ff uitzoeken wat ik er allemaal mee kan
Ik kan bevestigen dat dit perfect gaat in een wok.Dat is je nuchtere Nederlandse kant die nu spreekt![]()
maar wat dacht je van een flinke partij saté maken en daarna nog even de wok erop voor de nasi
![]()
Kijk precies zoDat is je nuchtere Nederlandse kant die nu spreekt![]()
maar wat dacht je van een flinke partij saté maken en daarna nog even de wok erop voor de nasi
![]()
Met een wok wel , de dome blijft open om loeder heet vuur te hebben.Een steel is niet erg handig in een bbq![]()
Je zegt dat je achteraf beter een plaatstalen had kunnen nemen. Waar was je dan voor gegaan?Met een wok wel , de dome blijft open om loeder heet vuur te hebben.
Eerste deel van de steel moet wel staal zijn , anders verbrand hij.
Zelf heb ik een gietijzer met oren , maar achteraf om echt goed te wokken een plaatstalen of carbonstalen wok met steel gehad.
Met steel kun je het voedsel beter in beweging houden .
En als je echt goed bent kun je zelfs wok hei bereiken. Zie foto uitleg. Bekijk bijlage 45959
Zuinig voor de kolen is het niet.Bekijk bijlage 45957
Zeker weten , als je echt wilt wokken is dit the way to go .Je zegt dat je achteraf beter een plaatstalen had kunnen nemen. Waar was je dan voor gegaan?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Dat ben ik niet met je eens, ik heb de mijne ( zie hierboven) al 35 jaar. En hij wordt zeer intensief gebruikt. Ik denk dat hij mijn leven nog wel meegaat….En in aanschaf redelijk goedkoop, gaan geen levenlang mee maar voor die prijs hoeft dat ook niet .