BasBQ
Beef en Steak

Wildschaar en tang

 
 
 

Bakero

Kooltjesharker
Berichten
222
Ik kon het niet laten. Toch maar een afspraak gemaakt in een kookwinkel omdat ik graag een road killed chicken wil gaan maken op de BBQ. Eenmaal in de winkel zag ik heel veel mooie artikelen wat allemaal leuk is om te hebben. Dus heb ik deze rvs 40cm tang ook maar meegenomen. Ik vond het zo’n mooi ding. Nou maar heel snel gebruiken dus.
174146CC-C5F9-4C40-89DB-DA601BDB788C.jpeg
B2490D7F-57C0-4A9C-97B6-B4A7E54ABF98.jpeg
 
Mooi tangetje in RVS :love: Ik moet mijn ALU tangen ook eens gaan vervangen :rolleyes:
 
Ziet er een leuke schaar uit
 
Was maar heel snel winkelen zekers?
Anders had er meer op de foto gestaan 😉
 
Succes met je nieuwe tools.
 
Ik zou het persoonlijk niet aanraden maar overtuig jezelf bij het zien van de foto’s. Je zou de verbinding los moeten maken met een schroevendraaier en een steeksleutel.
Overigens heb ik de schaar vandaag voor de eerste keer gebruikt Ivm de road killed chicken, Het ging perfect. De schaar “opent” zichzelf en je hand omvat de schaar goed waardoor hij niet uit je hand glijd. Dat leek mij wel veilig.
5F089D23-D9F4-42A6-80C6-0CF0F2AE43E9.jpeg
9C61D76F-8383-4F11-AE54-03646EED1BED.jpeg
26C2EAE7-AD8F-4320-8360-D6220D94791C.jpeg
 
Super fijne tangen dit, en een stuk beter dan de gammele dingen uit een bbq gereedschap set.

Ik heb een schaar die ik los kan klikken en dat is wel (in mijn ogen) handiger ivm schoonmaken.
74952c0a9e41254f73aa55b3eddadc6f.jpg

266dd68aec3e11b4ad7000b762c6def9.jpg

Zit wel een beetje vlieg roest op maar is er zo vanaf te halen


Low en slow op de 57 GBS
 
Super fijne tangen dit, en een stuk beter dan de gammele dingen uit een bbq gereedschap set.

Ik heb een schaar die ik los kan klikken en dat is wel (in mijn ogen) handiger ivm schoonmaken.
Dat zijn de betere wildscharen inderdaad; 100% uit RVS en deelbaar...... kost een paar centen maar dan heb je ook wat 💪
 
Maar eh, nu ga ik vervelend zijn, even uit nieuwsgierigheid . Waarvoor gebruik je een wildschaar ☺️?

Correctie, waarvoor gebruik je deze wildschaar? De wildscharen die wij gebruiken op het werk zien er compleet anders uit.


Screenshot_20210411-153013_Samsung Internet.jpg
 
Maar dit is toch een snoeischaar met aambeeld? Geschikt voor dikkere takken.
Een windschade gebruik je vooral voor gevogelte open te knippen


Low en slow op de 57 GBS
 
Maar dit is toch een snoeischaar met aambeeld? Geschikt voor dikkere takken.
Een windschade gebruik je vooral voor gevogelte open te knippen


Low en slow op de 57 GBS
Klopt, of dus kleine botten, poten etc.

Voor open te maken gebruik ik dus gewoon een scherp mes. Kip met de borstzijde van je af, poten omhoog. En in een haal door de rug.

Maar vooral gebruiken wat je zelf fijn vind
 
Maar eh, nu ga ik vervelend zijn, even uit nieuwsgierigheid . Waarvoor gebruik je een wildschaar ☺️?

Correctie, waarvoor gebruik je deze wildschaar? De wildscharen die wij gebruiken op het werk zien er compleet anders uit.


Bekijk bijlage 19348
Ik heb de wildschaar gebruikt om road killed chicken te maken. En ik moet zeggen dat de wildschaar mij prima beviel. Maar gebruik wat je wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan