BasBQ
Beef en Steak

Wie wordt er Grillmaster 2015?

Alle genootschappers die mee doen, veel succes en hou de eer voor ons genootschap hoog.
 
Succes! Kunnen onze helden een exclusief logootje (bv voor de duur van 1 jr) krijgen? We zijn immers nu al trots op hun! :>
 
santino zei:
Succes! Kunnen onze helden een exclusief logootje (bv voor de duur van 1 jr) krijgen? We zijn immers nu al trots op hun! :>

I agree :D
 
Nope... ;)
 
Nee, hiervoor is geen badge te krijgen.
Een badge krijg je voor het posten van bepaalde gerechten of door het meedoen aan het baconday evenement, winnaar fotowedstrijd of de verkiezing forumlid van het jaar. Alle badges zijn, in principe,  voor iedereen te behalen.
Bij deze wedstrijd, die niet alleen buiten het forum om is, maar er zijn ook leden afgewezen omdat ze te professioneel met eten bezig zijn,  dus dan zou het een badge zijn die niet voor iedereen te behalen is en dat vinden we geen goed idee.
Het staat iedereen vrij om zijn of haar onderschrift aan te passen.
 
Ben zelf ook afgewezen. Waarschijnlijk omdat ik met iets te professionele termen heb gegooid in mijn omschrijving en motivatie om mee te doen.

Persoonlijk vind ik dit echt absurd en dit bevestigd ook nog maar eens mijn aversie tegen het commerci?le RTL en zijn "toegankelijke" wedstrijden.
 
Het zijn formats, daar staat precies omschreven wat er wel en niet kan als ook wat ze graag in beeld willen brengen.
Als deelnemer moet je daar niet teveel aan denken en gewoon jezelf blijven en vooral genieten.
Als je afgewezen bent is het wel zuur natuurlijk.
 
Vind het juist een eer als je afgewezen bent... Je bent te goed :D
 
noskos zei:
Vind het juist een eer als je afgewezen bent... Je bent te goed :D

Hahaha  +1 8->   

Desondanks wens ik degene die mee doen ontzettend veel succes! En dat het forum goed op beeld mag komen  :>
 
noskos zei:
Vind het juist een eer als je afgewezen bent... Je bent te goed :D

Een "je bent te goed voor rtl badge" dan misschien?  ;)
 
Zag net een foto bij een klant van me. Een medewerker van hun doet mee met een tomahawk steak als inzending. Zag er leuk uit. 9 juni maar ff kijken....
 
Gisteren de voorronde meegedaan, kan niet anders zeggen dan dat het een leuke opzet had en er een gezellige sfeer was met veel gelijkgestemde.
 
en ik lees net op facebook dat Jord in de jury zit
 
Jord, is de Pittmaster van Smokey Goodness en lid op het Genootschap. Bij diverse KCBS wedstrijden is Jord te bewonderen met z'n team.
 
Terug
Bovenaan Onderaan