BasBQ
Beef en Steak

Wie wordt er Grillmaster 2015?

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.069
Welke fanatieke barbecue fanaten willen alles uit de kast halen om de felbegeerde titel Grillmaster 2015 binnen te halen?

Je kan je nu aanmelden voor het nieuwe RTL4 programma met Herman den Blijker en Martijn Krabb?.

Meer info hieronder, succes.

bac0dd3c4ec61be87fb0a5de8b160032.jpg
 
Tof!!

Maar zou het alleen om het grillen gaan?
Dat vind ik nou juist het minst leuke van BBQen.
 
Je zou ze gewoon kunnen mailen en uitleggen wat er op barbecue gebied nog meer mogelijk is.
 
Weet uit ervaring dat dit heel leuk is om te doen.
Dus als je twijfelt gewoon aanmelden
 
het lijkt me wel leuk om te kijken, ze zijn lekker bezig die twee, nu met dat op de proef gesteld en straks dit. herman is altijd wel van het onder de aandacht brengen van minder bekende gerechten dus als het om grillen gaat zie ik wel een aflevering longhaas of yakitori van kippenhartjes voor me?
 
Zo'n kijkje achter de schermen is hartstikke leuk. Ze willen daar ook dat het lukt dus zijn er niet om je af te laten gaan.

Mr Wolf, een paar jaar geleden heb ik mee gedaan aan de wedstrijd om de beste barbecuer van Gelderland.
http://youtu.be/_VMEtvqZMtY
 
Ik ga het ook lekker volgen op tv. Tenminste als het niet te mooi weer is anders sta ik zelf buiten te q'en.
 
Leuk filmpje Frits. Is de finale ook ergens te zien?
Zo niet, Kan je vertellen hoe de finale ging?
 
Lijkt me wel leuk om mee te doen, maar je moet met twee personen zijn, dus met wie?
 
Frits zei:
Zo'n kijkje achter de schermen is hartstikke leuk. Ze willen daar ook dat het lukt dus zijn er niet om je af te laten gaan.

Mr Wolf, een paar jaar geleden heb ik mee gedaan aan de wedstrijd om de beste barbecuer van Gelderland.
http://youtu.be/_VMEtvqZMtY

hmmm, ik zou de mentaliteit van tv gelderland niet durven vergelijken met die van RTL....  :-S
 
Ren? zei:
Leuk filmpje Frits. Is de finale ook ergens te zien?
Zo niet, Kan je vertellen hoe de finale ging?

Ren?, de finale staat niet op youtube, maar geloof me dat ik gewonnen heb ;).

Marieken, Herman wil echt graag dat je het goed doet, hij wordt lyrisch als je bavette, longhaas, kalfswangen en dergelijke gebruikt.
 
Frits zei:
Ren? zei:
Leuk filmpje Frits. Is de finale ook ergens te zien?
Zo niet, Kan je vertellen hoe de finale ging?

Ren?, de finale staat niet op youtube, maar geloof me dat ik gewonnen heb ;).

Marieken, Herman wil echt graag dat je het goed doet, hij wordt lyrisch als je bavette, longhaas, kalfswangen en dergelijke gebruikt.

In Herman wil ik nog wel vertrouwen maar de eindredactie zit toch bij RTL... net als de casting natuurlijk.

Niet dat ik vind dat mensen niet mee moeten doen!!! maar ik denk wel dat het helpt als je je vantevoren realiseert waar je aan mee doet. Het is niet alleen een bbq wedstrijd, het is allereerst een TV show. Ze zullen ook zeker mensen casten niet alleen op bbq kwaliteiten.

Wat ik bedoel is dat het geen heel holland bakt is, maar meer RTL productie  ;)

Zo. maarreh, belangrijker, wie van het forum gaat zich opgeven?  :D
 
Geniaal moment in het filmpje als een van de deelnemers een BCC gaat maken en het blikje door de kip zijn rug lijkt te willen rammen.

Verder lijkt kijken mij geniaal, deelnemen niet. Ik wil echt niet op t.v.
 
El Fumarole zei:
Geniaal moment in het filmpje als een van de deelnemers een BCC gaat maken en het blikje door de kip zijn rug lijkt te willen rammen.

Ja hoor en ook die door naar de finale... net als de door en door gare lamskoteletjes... haha!

Mooi filmpje Frits! Die spareribs had je vooraf al wat bereiding gegeven neem ik aan, in 2 uurtjes zulke mooie ribs low-and-slow bereiden lijkt me lastig.
 
Sander72 zei:
El Fumarole zei:
Geniaal moment in het filmpje als een van de deelnemers een BCC gaat maken en het blikje door de kip zijn rug lijkt te willen rammen.

Ja hoor en ook die door naar de finale... net als de door en door gare lamskoteletjes... haha!

Mooi filmpje Frits! Die spareribs had je vooraf al wat bereiding gegeven neem ik aan, in 2 uurtjes zulke mooie ribs low-and-slow bereiden lijkt me lastig.
Dat staat dus op het forum bekend als de 'Easterwood methode' en die werkt!
 
Ik kan nog heel veel leren hier...  :D
 
Sander72 zei:
Ik kan nog heel veel leren hier...  :D
Ik gebruik die methode vaak als ik even tijd tekort kom voor de lange methode. Lange methode vind ik wel een iets beter resultaat geven, maar dat kan ook komen doordat Frits de korte methode wat beter beheerst, het is tenslotte zijn uitvinding :)
Maar in mijn bevinding levert het lekkere ribbels met een knapperig kantje en een fijne bite. Echt wel de moeite waard om eens te proberen:

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/varken/easterwood-spare-ribs-10/msg16/#msg16
 
Terug
Bovenaan Onderaan