BasBQ
Beef en Steak

Wie wordt er Grillmaster 2015?

Ik heb de Easterwood methode afgelopen weekend voor het eerst gebruikt en morgen doe ik dat weer! Werkt prima, zeker als je weinig tijd hebt.
 
Dat bedoel ik ;). Het kan dus wel in twee uur, maar voor een KCBS wedstrijd zou ik het niet proberen.
Eerst hadden ze maar een uurtje gepland, nadat ik ze gebeld had en uitgelegd dat twee uur toch wel het minste was kon het gelukkig.
 
Frits zei:
Eerst hadden ze maar een uurtje gepland, nadat ik ze gebeld had en uitgelegd dat twee uur toch wel het minste was kon het gelukkig.

Prachtig Frits, maar help me nog een heel klein stukje verder uit de brand... Easterwood = Oosterhout -> Gelderland?
 
Klopt bijna helemaal, ik woon in de wijk Oosterhout in Nijmegen. Dat ligt tegen Oosterhout aan.
 
Frits zei:
Klopt bijna helemaal, ik woon in de wijk Oosterhout in Nijmegen. Dat ligt tegen Oosterhout aan.

Maar dus niet in Noord Brabant...  ;)

las ik net:
Oosterhout is een stad in Noord-Brabant en hoofdplaats van de gelijknamige gemeente. Bij Nijmegen ligt het gelijknamige Oosterhout.

En dan de Seaside Smokers!  :D
 
De Sea Side Smokers komt af van een iemand die op zee werkt, een iemand die bij de zee woont en een iemand die van de zee houdt ;).

Maar nu weer on topic. De wedstrijd Grillmaster 2015
 
Is er iemand die mee gaat doen?
 
Is er al meer bekend!! Meer genootschap leden die meedoen?? Ben erg benieuwd!! :D
 
Krijg aan alle kanten de vraag en opmerking, hey das iets voor jou.
Nou mij niet gezien, geen tijd, ik durf niet, ik wil niet op tv en ik denk eerlijk gezegd dat ik geen schijn van kans maak.

Succes voor diegen die wel durfen
 
maroc zei:
Krijg aan alle kanten de vraag en opmerking, hey das iets voor jou.
Nou mij niet gezien, geen tijd, ik durf niet, ik wil niet op tv en ik denk eerlijk gezegd dat ik geen schijn van kans maak.

Succes voor diegen die wel durfen

Ik denk dat je niet de enige bent die dit ervaart en er zo over denkt....  ;)
 
Heb wel eens gezien hoe een verhaal tijdens een tv uitzending voor de volle 100% verdraaid werdt omdat dat nu eenmaal betere kijkcijfers opleverde....
Moet toegeven dat ik daardoor persoonlijk zo mijn bedenkingen heb, neemt niet weg dat ik alle deelnemers heel veel succes wens en waarschijnlijk zal ik ook wel kijken, maar meedoen....... nee bedankt
 
Ik ga zeker kijken, maar heb ook niet de behoefte ( en de tijd ) om er aan mee te doen.

Ik ga liever in rust mijn eigen gang, en blijf in de schaduw.
 
Ik sla ook over, misschien in de jury...
 
vandaag bericht gehad en we mogen meedoen aan de voorronde maar zoals te verwachten mag je niet teveel naar buiten brengen.
 
Heel veel succes Nanne (en de anderen)!
 
Terug
Bovenaan Onderaan