+1richard0501 zei:met goeie houtskool ben je binnen 5 minuten klaar. voor briketten kan je beten een starter gebruiken vind ik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1richard0501 zei:met goeie houtskool ben je binnen 5 minuten klaar. voor briketten kan je beten een starter gebruiken vind ik
Ceriel zei:+1richard0501 zei:met goeie houtskool ben je binnen 5 minuten klaar. voor briketten kan je beten een starter gebruiken vind ik
Hans zei:Ceriel zei:+1richard0501 zei:met goeie houtskool ben je binnen 5 minuten klaar. voor briketten kan je beten een starter gebruiken vind ik
Als je met de Minion methode werkt bij Low en Slow is de Looftlighter een prima aanstekert.
BeeJee78 zei:Hans zei:Ceriel zei:+1richard0501 zei:met goeie houtskool ben je binnen 5 minuten klaar. voor briketten kan je beten een starter gebruiken vind ik
Als je met de Minion methode werkt bij Low en Slow is de Looftlighter een prima aanstekert.
Met de snake methode niet dan?
Ja . helaas, hoop er volgend jaar weer 4 te kunnen aanbiedenRamsteen zei:Alle lighters zijn zeker al op?
Of nog even inschrijven voor Euregio...richard0501 zei:Ja . helaas, hoop er volgend jaar weer 4 te kunnen aanbiedenRamsteen zei:Alle lighters zijn zeker al op?
Pm me maar even als het zover isrichard0501 zei:Ja . helaas, hoop er volgend jaar weer 4 te kunnen aanbiedenRamsteen zei:Alle lighters zijn zeker al op?
Ceriel zei:Of nog even inschrijven voor Euregio...richard0501 zei:Ja . helaas, hoop er volgend jaar weer 4 te kunnen aanbiedenRamsteen zei:Alle lighters zijn zeker al op?
Hans zei:Moet je natuurlijk wel in de prijzen vallen. !
richard0501 zei:Hans zei:Moet je natuurlijk wel in de prijzen vallen. !
altijd positief blijven denken....
BeeJee78 zei:Ik geef je groot gelijk.
In mijn geval heb ik 'm aangeschaft om zo min mogelijk rook te produceren bij het aansteken. Woon in een tussenwoning en wil de buren zo min mogelijk lastig vallen ermee.
Hans zei:+1
De buurt geniet al aardig mee als ik de cederplankjes gebruik. !
BeeJee78 zei:Hans zei:+1
De buurt geniet al aardig mee als ik de cederplankjes gebruik. !
Die heb ik nog nooit gebruikt, heb er wel een paar klaarliggen. Rookt dat zo erg ja?
BeeJee78 zei:Ik heb 'm inmiddels getest op houtskool en (kokos)briketten.
Bij houtskool vind ik het echt fantastisch, je hebt echt in no-time de boel gloeiend heet.
Bij de kokosbriketten heb ik de slag nog niet echt te pakken, het duurt vrij lang voordat er een klein grijs plekje op komt, en meerdere briketten tegelijk aansteken is helemaal lastig.
Iemand een gouden tip?