BasBQ
Beef en Steak

WGA vuurdoop

 
 
 

RolfM

Kooltjesharker
Berichten
125
Een paar weken geleden heb ik een WGA gescoord in de aanbieding bij de Welkoop. Die stond nog keurig in de verpakking op zijn beurt te wachten.
Vandaag zou de doos eigenlijk ook nog dicht blijven. De boodschappen voor de Pasen waren gedaan: kippedijrollade, groenten en aardappel wedges voor op de "volwassen" barbecue.
We zijn gaan brunchen bij mijn schoonouders (all jokes aside, die zijn stiekem best lief). Daarna heerlijk in de tuin in het zonnetje blijven hangen. 'Doen we nog een biertje?' 'Oh, het is alweer koffietijd, willen jullie nog een bakkie?'
Voor we het wisten kwam het avondeten alweer dichterbij en kwam het idee: 'zullen we anders hier eten?!'
Snel naar huis gescheurd om het eten te halen, samen met de WGA, kolen, thermometer etcetera.
Omwille van de tijd de brikettenstarter alvast aangestoken, terwijl de meeneemweber in elkaar geknutseld werd.
Indirecte opstelling gemaakt met een muurtje van aluminiumfolie. Twee blokjes kersenhout erop, Meater+ in de kip en bakken maar!
Nou kende ik natuurlijk de lovende recensies van deze kleine krachtpatser, en daar is geen woord aan gelogen! Al snel vult de geur van kersenhout de tuin en de temperatuur laat zich keurig regelen met de schuiven langszij, terwijl de Meater keurig de voortgang bijhoudt. Niemand had gezegd dat het moeilijk hoefde te zijn toch?
Tegen de tijd dat de kern de 75° aantikt stijgen er heerlijke geuren uit de bovenste roosters.
Wat zag dat er prachtig uit! Mooi bruin en krokant van buiten en zacht en mals van binnen. We hebben er heerlijk van gegeten. De baby-weber mag vaker mee van de schoonouders. Als zij dan de kids vermaken, terwijl papa staat te barbecueën is dat geen gekke deal 😜

De plaatjes bij het praatje:
IMG_20220417_171842.jpg

IMG_20220417_172046.jpg

IMG_20220417_173131.jpg

Het is niet zo goed op de foto te zien, maar hij stond goed te roken!
IMG_20220417_183046.jpg

IMG_20220417_183051.jpg
 
Fantastisch!

Hier draait het toch om. 😋😋
 
WGA is een van de allerbeste aankopen die ik ooit gedaan heb!

Schitterende foto, die laatste!
 
Altijd mooi te zien ,een WGAtje in actie .
Die van mij al getuned maar nog steeds maagd 🤫 .
Volgend weekend met de sleurhut weg en hij gaat natuurlijk mee en in actie 😄
 
Ziet er prima uit! Ik heb een paar weken geleden ook een WGA gekocht en ben er net zo blij mee als jij. Topdingetje…
 
Lekker hoor. Ziet er goed uit
 
WGA is (paas) vakantie AAN!
 
Lekker maaltje ! De WGA is echt top. 2 maanden meegeweest tijdens een roadtrip, en echt de leukste dingen op bereidt. Verbaasde me in het begin ook dat de temperatuur zo goed te regelen is.
 
Die kleur van de rollade is prachtig en kan hem bijna ruiken. Blijft een geweldig ding zo een WGA
 
Altijd mooi te zien ,een WGAtje in actie .
Die van mij al getuned maar nog steeds maagd 🤫 .
Volgend weekend met de sleurhut weg en hij gaat natuurlijk mee en in actie 😄
Ziet er goed uit!! Zo’n handige bbq om mee te nemen.Ik heb er ooit andere rvs rooster voor gekocht via marktplaats in de buurt van Mill. die 2 op de foto en nog een dikke rvs rooster.
Je komt de prachtigste mods tegen op dit forum! Binnenkort eerst het rooster maar eens doorslippen voor makkelijk bijvullen. Daarna misschien nog een paar mooie handvatten en een gietijzeren rooster. Die RVS grill van @PaulFles ziet er ook fantastisch uit! Een thermometer in het deksel is niet perse nodig omdat ik een Meater heb.
 
Een paar weken geleden heb ik een WGA gescoord in de aanbieding bij de Welkoop. Die stond nog keurig in de verpakking op zijn beurt te wachten.
Vandaag zou de doos eigenlijk ook nog dicht blijven. De boodschappen voor de Pasen waren gedaan: kippedijrollade, groenten en aardappel wedges voor op de "volwassen" barbecue.
We zijn gaan brunchen bij mijn schoonouders (all jokes aside, die zijn stiekem best lief). Daarna heerlijk in de tuin in het zonnetje blijven hangen. 'Doen we nog een biertje?' 'Oh, het is alweer koffietijd, willen jullie nog een bakkie?'
Voor we het wisten kwam het avondeten alweer dichterbij en kwam het idee: 'zullen we anders hier eten?!'
Snel naar huis gescheurd om het eten te halen, samen met de WGA, kolen, thermometer etcetera.
Omwille van de tijd de brikettenstarter alvast aangestoken, terwijl de meeneemweber in elkaar geknutseld werd.
Indirecte opstelling gemaakt met een muurtje van aluminiumfolie. Twee blokjes kersenhout erop, Meater+ in de kip en bakken maar!
Nou kende ik natuurlijk de lovende recensies van deze kleine krachtpatser, en daar is geen woord aan gelogen! Al snel vult de geur van kersenhout de tuin en de temperatuur laat zich keurig regelen met de schuiven langszij, terwijl de Meater keurig de voortgang bijhoudt. Niemand had gezegd dat het moeilijk hoefde te zijn toch?
Tegen de tijd dat de kern de 75° aantikt stijgen er heerlijke geuren uit de bovenste roosters.
Wat zag dat er prachtig uit! Mooi bruin en krokant van buiten en zacht en mals van binnen. We hebben er heerlijk van gegeten. De baby-weber mag vaker mee van de schoonouders. Als zij dan de kids vermaken, terwijl papa staat te barbecueën is dat geen gekke deal 😜

De plaatjes bij het praatje:
Bekijk bijlage 38113
Bekijk bijlage 38112
Bekijk bijlage 38111
Het is niet zo goed op de foto te zien, maar hij stond goed te roken!
Bekijk bijlage 38110
Bekijk bijlage 38109
WGA is zeker een topper. Vind hem soms nog fijner werken dan de 57 ketel! Handzaam, doet alles wat je wenst en maakt ook alles wat op de grote broer ook kan. De ‘campingribs’ van @RenZwi al bekeken?
Vind jouw creatie er ook top uitzien. Complimenten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan