Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Precies zoals ik al dacht dus. Vangt het as wat op en zorgt dat de onderkant niet te het wordt.De plaat hoort gewoon onder je kolenrooster te zitten, met de uitgebogen pootjes naar beneden.. zie gebruiksaanwijzing hier onder in de link
Weber GO-ANYWHERE CHARCOAL GRILL handleiding
Bekijk en download gratis de Weber GO-ANYWHERE CHARCOAL GRILL Grill barbecue handleiding (pagina 1 van 8) (Duits, Engels, Frans). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.www.gebruikershandleiding.com
De plaat hoort gewoon onder je kolenrooster te zitten, met de uitgebogen pootjes naar beneden.. zie gebruiksaanwijzing hier onder in de link
Weber GO-ANYWHERE CHARCOAL GRILL handleiding
Bekijk en download gratis de Weber GO-ANYWHERE CHARCOAL GRILL Grill barbecue handleiding (pagina 1 van 8) (Duits, Engels, Frans). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.www.gebruikershandleiding.com
Nog een tip.. misschien wat laat...maar toch.
Ik zag m voorbij komen in een filmpje..
Je rooster in 2en zagen (easypeasy met ijzerzaagje).. over de korte kant hè.
Ik heb dat gisteren gedaan, dan rooster overdwars in 2en op de bodem leggen. Nu past m'n hamburgerflipper er in, ander gereedschap, m'n kleine ecobrasa starter met aanmaakblokjes en rookhout er in... Rookplankjes, thermometer en nog meer.
Dan kan in m'n gietijzerenspul kist een skillet en do, met lifters en een pak briketten...
En gaaaaaaaan. Nu is m'n wga een extra koffertje

Als je dat fijne Eco Brasa startertje uit dat doosje haalt is 'ie weer compacter en kun je die vullen met wokkels of rookhout.
Daarnaast past bij mij dan nog een tang en mijn Thermapen.

Hij hoort ook onder het kolen rooster hij doet precies wat jij hier beschrijftWat een oen ben ik, heb ik toch al die jaren het hitteschild van m'n WGA verkeerd gebruikt ik dacht n.l. dat het een as opvangbak was en als zodanig heeft hij dus al die tijd dienst gedaan onder het kolen rooster en dat heeft prima gewerkt.
Indirect deed ik op de helft van het grill oppervlak.
Vanaf nu gaan we dat dus anders doen. ( weer wat geleerd)