BasBQ
Beef en Steak

WGA: Complete maaltijd op de camping! 🏕

Wat schrijf je toch altijd leuk! Echt een feestje om te lezen. Volgende week ga ik ook op vakantie met de WGA!

Ben wel heel benieuwd naar de prei, doe je hier nog iets mee? Of leg je ze zo tussen de gloeiende kolen? Test je nog of ze klaar zijn of is dat als ze helemaal zwartgeblakerd zijn? Ga ik zeker uitproberen volgende week!
 
Wat schrijf je toch altijd leuk! Echt een feestje om te lezen. Volgende week ga ik ook op vakantie met de WGA!

Ben wel heel benieuwd naar de prei, doe je hier nog iets mee? Of leg je ze zo tussen de gloeiende kolen? Test je nog of ze klaar zijn of is dat als ze helemaal zwartgeblakerd zijn? Ga ik zeker uitproberen volgende week!
Danku! Och, ik ben jaloers! Ben al weer thuis 😅

Nee, de prei is zo simpel alst maar kan. Totaal geen toevoegingen. Ja, je zou wanneer je je eerste hap wilt zetten nog wat zout kunnen toevoegen. Dat vonden wij hier niet nodig 😉

Precies. Als de buitenkant helemaal zwartgeblakerd is, haal je ze eraf! Ben benieuwd naar de foto’s 😉
 
Prachtig, mooie bereidingen van al dat lekkers.
Die prei ga ik zeker een keer proberen.
 
In mijn vakantie ook de Smokey Joe gebruikt. Het geeft om een reden ontzettend veel pret om iets compleet te maken van zo'n klein ding.

Zalig bordje, preitje gaan we zeker onthouden en schitterende eigen kweek aardappelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan