BasBQ
Beef en Steak

WGA alternatieven

Van Lieverlee

Vuurmaker
Berichten
51
Ik ben aan het kijken voor een degelijke compacte bbq met deksel om mee te kunnen nemen in de vouwwagen. Nu hoor ik iedereen al Weber Go Anywhere roepen wat ik ook begrijp. Nu vind mijn vriendin deze alleen erg prijzig en ben ik opzoek naar goede alternatieven maar dat valt niet mee om die te vinden. Wellicht dat jullie er weten? En anders zoek ik goed onderbouwde redenen om toch voor een WGA te gaan. 😉
 
Ik ben aan het kijken voor een degelijke compacte bbq met deksel om mee te kunnen nemen in de vouwwagen. Nu hoor ik iedereen al Weber Go Anywhere roepen wat ik ook begrijp. Nu vind mijn vriendin deze alleen erg prijzig en ben ik opzoek naar goede alternatieven maar dat valt niet mee om die te vinden. Wellicht dat jullie er weten? En anders zoek ik goed onderbouwde redenen om toch voor een WGA te gaan. 😉
Bespaar nooit op een goeie bbq opvakantie stress is iets wat je niet wil op vakantie :) deze gaat je hele leven meegaan indien je er een beetje zorg voor draagt ;) stel haar een paar lekkere gerechjes voor en dat komt in orde ;)
 
Wij hebben deze om te gaan picknicken. Mijn vrouw heel lang geleden eens op haar week gekregen. Op de doos stond Jamie Oliver, maar op het toestel staat Guido. Daarom dat we dan meestal gaan picknicken met de Guido :D
Vind m nergens terug, maar dat type is wel te vinden. Denk zelfs heel goedkoop en voor ins diet hij wat hij moet doen. Simpel een stuk vlees of dergelijke grillen.

AA9D0F2A-AFA3-4952-9CBE-09C544CF7C86.jpeg
 
Wel ff zeggen dat die foto van het net geplukt is en hij wel klein lijkt. De onze is wel wat groter.
 
Ik ben aan het kijken voor een degelijke compacte bbq met deksel om mee te kunnen nemen in de vouwwagen. Nu hoor ik iedereen al Weber Go Anywhere roepen wat ik ook begrijp. Nu vind mijn vriendin deze alleen erg prijzig en ben ik opzoek naar goede alternatieven maar dat valt niet mee om die te vinden. Wellicht dat jullie er weten? En anders zoek ik goed onderbouwde redenen om toch voor een WGA te gaan. 😉

Voor die paar tientjes zou ik niet gaan bezuinigen.. Misschien helpt het om alles op te noemen wat je vriendin gekocht heeft dat jij te duur vind? 😂
 
Laatst was hij 6 of 7 tientjes bij de gamma dacht ik. Zo zullen er wel meer acties zijn. Maar je moet er eigenlijk niet naar op zoek gaan als je hem snel nodig hebt.
 
Bij de Blokker een arlinton grill en smoker voor 3 tientjes.
Zag deze toevallig deze week bij het studentenhuis van mij dochter.
Wil hem wel hebben voor een picknick. Maar ik denk dat hij na een paar jaar kasjewijle is.
Dan is de WGA een betere keus.

2054933-20ceaa2b.jpg
 
Het enige echte alternatief voor een WGA is een tweedehands WGA :sneaky:

Kleine kans dat iemand hem kwijt wil, overigens.

Oja, argument: door de vorm is hij compact mee te nemen.

Groeten van Robert
 
Als je een rekening bij de ING bank heb, dan spaar je rente punten. Zo heb ik ook mijn wga gekocht voor een 6 tientjes. Kijk maar eens in de rente punten winkel
 
De houtskool variant is 69 euro bij de welkoop.
je hebt hem ook op gas, maar die kost 169. Wat is het budget? Lastig om een goed alternatief voor te stellen zonder te weten wat het mag kosten
 
De wga is gewoon top!

Even lekker en ribeye grillen kan, maar ook een kippetje (highway chicken). Is perfect te doen.
Met een beetje geduld kun je ook nog met low n slow aan de gang.

De rechthoekige vorm is daarbij ideaal aan een kant kooltjes andere kant lekbakkie en gaan !

Daarkomt bij, het is een degelijk apparaat.
 
Bedankt allen! Die aanbieding van de Welkoop is ook wel interessant inderdaad, al vind mijn vriendin het nog veel 😅. Ook de mogelijkheid tot modificaties spreekt mij aan, compact mee te nemen met inhoud is toch wel een heel sterk argument.
 
Discussie gewonnen, het wordt de WGA omdat er eigenlijk geen goede alternatieven zijn met deksel 😉 en de modificatie met het rekje in tweeën dat je daardoor van alles er in mee kan nemen was de doorslag 😄
 
Discussie gewonnen, het wordt de WGA omdat er eigenlijk geen goede alternatieven zijn met deksel en de modificatie met het rekje in tweeën dat je daardoor van alles er in mee kan nemen was de doorslag
Daar ga je echt geen spijt van krijgen. Ga je jaren en jaren plezier van hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan