Ideaal apparaat zo te horen.Op die van mij kon je alleen vooraf ingestelde gaarheden selecteren voor de 3 enige dieren op de wereld; kip, koe en varken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ideaal apparaat zo te horen.Op die van mij kon je alleen vooraf ingestelde gaarheden selecteren voor de 3 enige dieren op de wereld; kip, koe en varken
Die thermometers zijn inmiddels zo goedkoop dat er niet echt gesproken hoeft te worden over beginners thermometer. Voor een paar tientjes koop je al zo'n ding met 2 sondes en Bluetooth. Pas nog een 2e HerQs voor €25,- gekocht.
De goedkope (lees €25,-) HerQs thermometer die ikzelf gebruik heeft een perfect bereikt. Zelfs door meerdere muren en etages heen. Ik vind jouw stelling echt iets te kort door de bocht.Snap de term beginners thermometer niet echt. Het zijn toch niet een product waarmee je moet oefenen om er beter mee te worden.
Dus uiteindelijk is het gewoon een kwestie van wat is je budget en welke optie je wilt. Als je nog twijfelt over de hobby dan kan je natuurlijk iets goedkopers nemen, daar is niks mis mee. Maar als je van plan bent jaren te BBQ dan is er helemaal niks mis mee om een thermoworks signals aan te schaffen.
Ik zou wegblijven van BT only thermometers, tenzij je goed BT bereik hebt in en om je huis. Maar meestal is een muurtje genoeg om verbinding te verliezen. Vaak begint dan alles te piepen.
Kun je niet beter een controller kopen als je s’nacht wil gaan bbq’en?
De Igrill vind ik indedaad ook een onding, eigenlijk alles met Blue Tooth. Veel te kort bereik.Ik heb een weber igrill 2 en vind ook dat hier de Bluetooth te kort schiet.
De bbqs staan achter in de tuin circa 8 mtr verder met 2 muren ertussen heb ik geen bereik meer.
meen volgende thermometer zou ik daarom altijd met WiFi aanschaffen.
sowieso, wil binnenkort een paar mooie stukken vlees s’nachts al op de bbq leggen, maar mijn slaapkamer haalt hij never nooit niet.
Same here. Heb een thermometer voor slow maar is een thermopen echt wel nodig dan?Omdat ik nu ook op zoek ben en er vast wat modellen verdwenen zijn maar ook zijn bij gekomen vraag ik:
Wat zo een mooie thermometer voor mij zijn?
Nog geen idee wat mijn grenzen zijn. Zowel prijstechnisch als creativiteit in en rond het ei.
Mijn inziens onmisbaar. Meten is weten. Buiten voedselveiligheid zorgt het er ook voor dat je lekkere stukje vlees perfect wordt. Één keer een dure steak welldone laten gaan en je thermapen heb je er al bijna uitSame here. Heb een thermometer voor slow maar is een thermopen echt wel nodig dan?
Zo had ik het nog niet gezien. Thanks. Goed gereedschap is het halve werk zei mijn pa altijd realiseer ik me nu. Ook voor BBQ. Daar gaat mijn vakantiegeldMijn inziens onmisbaar. Meten is weten. Buiten voedselveiligheid zorgt het er ook voor dat je lekkere stukje vlees perfect wordt. Één keer een dure steak welldone laten gaan en je thermapen heb je er al bijna uit
Omdat ik nu ook op zoek ben en er vast wat modellen verdwenen zijn maar ook zijn bij gekomen vraag ik:
Wat zo een mooie thermometer voor mij zijn?
Nog geen idee wat mijn grenzen zijn. Zowel prijstechnisch als creativiteit in en rond het ei.
Mijn inziens onmisbaar. Meten is weten. Buiten voedselveiligheid zorgt het er ook voor dat je lekkere stukje vlees perfect wordt. Één keer een dure steak welldone laten gaan en je thermapen heb je er al bijna uit