Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt ervaring met de Makro ribben?Mijn ervaring is dat je beter naar de markt kunt gaan of naar een goede slager. Veel dikker bevleesde ribben en kwaliteit van het vlees ook goed.
Met steeds 5 kg ben je wel even aan het testen haha.... Maar je hebt gelijk, het is vaak een kwestie van smaak. Het waren overigens de verpakkingen van van Rooi. De 10 kg verpakkingen waren van een ander merk.Ik neem juist weer de dikbevleesde (Van Rooi) mee en niet de wide cut. Smaken verschillen fus gewoon uitproberen denk ik...
Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk
De wide cut zijn wat dunner denk ik. Klopt dat? Zit er dan meer duikspek aan omdat ze wat breder zijn?Ik zelf vind de wide cut beter als de dik bevleesde.
We komen wel even langs om te helpen opmaken (hier met z'n 7'en waarvan er 6 mee eten...)Met steeds 5 kg ben je wel even aan het testen haha.... Maar je hebt gelijk, het is vaak een kwestie van smaak. Het waren overigens de verpakkingen van van Rooi. De 10 kg verpakkingen waren van een ander merk.
Paar keer de "dik bevleesde" in mijn handen gehad in de winkel en vond ze niet echt zo dikbevleesd. Of ze verder wel gewoon lekker zijn weet ik niet. Misschien toch een keer proberen.Jij hebt ervaring met de Makro ribben?