Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die zie ik steeds vaker voorbij komen, en de reviews zijn bijna eenduidig erg positief.
Zelf gebruik ik onderstaande setup nu al een tijdje, zie afbeeldingen
De onlyfire charcoal holder (eigenlijk een soort rip off van de SlownSear) in combinatie met hun grease tray voor de 57, beide van RVS en bevalt heel goed voor Low and Slow.
Daarnaast gebruik ik van het merk BBQToro de roosterverhogers, dit zijn gewoon 4 simpele klemmetjes en zijn volgens mij dezelfde die bij de Onlyfire Box zitten, dit setje klemmetjes kost slechts een tientje.
Toen ik deze combi kocht was die keramische inzetbox helaas niet verkrijgbaar in NL, maar achteraf zou ik die gehaald hebben. Denk dat die nog beter presteert juist vanwege de keramische elementen en door de platesetter heb je bovendien de beschikking over je gehele rooster.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.