Beef en Steak

Welke maat Weber BBQ?

57cm !

Je hebt meer accessoires voor de 57 en meer ruimte gewoon, zelfs al is het maar voor 2 personen. Maar neem wel eentjes met een bak onderaan. En als je wat meer stabiliteit wilt een weber performer. Die tafel erbij is zo handig. Staat ook veel stabieler, en je hebt nog wat ruimte voor dingen kwijt te geraken
Amen!

Performer is echt geweldig!
Op die tafel kan je gelijk de WGA op zetten😉🔥
 
Het is allemaal gezegd: de 57 cm.
Heb zelf ooit begonnen met een tweedehands 47 cm maar die is net te klein.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
57cm !

Je hebt meer accessoires voor de 57 en meer ruimte gewoon, zelfs al is het maar voor 2 personen. Maar neem wel eentjes met een bak onderaan. En als je wat meer stabiliteit wilt een weber performer. Die tafel erbij is zo handig. Staat ook veel stabieler, en je hebt nog wat ruimte voor dingen kwijt te geraken
Helemaal mee eens, mijn favoriete accessoire bij de 57cm is de spit. Je kan er zoveel mee en zijn niet eens zo duur tegenwoordig maar iedereen wordt blij van een kippetje van het spit, of picanha of shoarma dan wel gyros... mogelijkheden zijn eindeloos :cool:
 
Helemaal eens met de meerderheid die zegt 57cm en dan liefst een master touch gbs, daar kan je (bijna) alles mee.

Heb ze zelf beide maar ik gebruik de 47cm one touch premium eigenlijk nog nauwelijks. Enkel als ik veel gasten heb en ik heb de 57 of de WSM als indirect in gebruik en er moet een grill gerecht bijkomen, dan gebruik ik daar de 47 voor.

Daarnaast zijn er voor de 57 ontzettend veel accesoires verkrijgbaar o.a. van weber, maar zeker ook van derden, waardoor je zoveel kanten op kan dat het in mijn ogen de meest veelzijdige bbq is die er te koop is.

Hier een filmpje waar je een indruk kan krijgen wat er zoal allemaal mogelijk is met accesoires:

 
Terug
Bovenaan Onderaan