Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KJ zei:?75 is een hoop vlees! Wat doet de looftlighter beter dan een gasbrander voor een fractie van de prijs
edit: is ook nog eens wireless
SpiKeY zei:Ik zou even wachten. Op Instagram zag ik vandaag een foto van een Wireless Looftlighter.
Rob65 zei:SpiKeY zei:Ik zou even wachten. Op Instagram zag ik vandaag een foto van een Wireless Looftlighter.
Komt volgend jaar pas op de markt. 2018. Prijs was nog nb
Kalimero zei:De bison aansteker is ook draadloos en nu al te verkrijgen voor 85? meen ik.
Moet je wel zelf vullen met butaangas en ook opladen voor het lampje en de ventilator.
Vind ik zelf veel geld ook al is het een knap ding.
Ik ken mezelf en het zal je maar gebeuren dat net juist je gas op is of het ding zijn accu juist leeg is. :blush:
Hans zei:Rob65 zei:SpiKeY zei:Ik zou even wachten. Op Instagram zag ik vandaag een foto van een Wireless Looftlighter.
Wireless?
Stonden er ook technische gegevens bij ?
Rob65 zei:Nee ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of het gerucht waar is. Het antwoord was dat hij in 2018 uitkomt en dat via social media de details naar buiten zouden komen. Maar ik heb geen soc med dus weet verder ook niet.
Hans zei:Rob65 zei:SpiKeY zei:Ik zou even wachten. Op Instagram zag ik vandaag een foto van een Wireless Looftlighter.
O.K. Dank je wel.
Wireless?
Stonden er ook technische gegevens bij ?
chou3 zei:Ik gebruik zelf de The Bastard One minute Lighter. Gaat super! Een erg fijn ding. Snoer had wel wat langer gemogen. Gelukkig heb ik een verlengkabel die meer dan toereikend is.
ger zei:vraagje aan de kenners, ik overweeg ook een looftlighter
of variant te kopen, begin maf te worden van aanmaak
blokjes die uitgaan in mijn ei en dan roken als een gek...
goed feestdagen komen er aan (ik ga er positief in) en dacht
een looftlighter kan een optie zijn. Zit ik met moeder de
vrouw op YouTube wat filmpjes van het ding te kijken valt
me op dat de kolen wel erg spetteren met aansteken.
Hoe is jullie ervaring hier mee ?
SilverFox zei:Zo'n wokkel is een soort variant op een aanmaakblokje. Net als een aanmaakblokje kun je die gewoon aansteken met bijv een aansteker.