Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier de bijbehorende link naar de aanbieding, Appie . Volgens mij wordt deze enkel geleverd met het onderstel en rvs rooster, dus geen hoes, platesetter e.d. ? Momenteel aan het twijfelen of ik 'm ook ga bestellen of niet...keuzes keuzes.
Ik verwacht dat de guru gewoon met alles erbij komt zoals zij hem ook verkopen je kan geen auto verkopen in een kale versie zonder interieur en de adviesprijs van 699 voor 399 verwacht ik toch alles erbij te zitten ze hebben samen die deal gemaakt grill guru en ah en op hun website staat nergens een kale versie te koop.
Ja klopt ik had deze al besteld voordat grill guru had verteld dat ze ook kale modellen verkochten. Je bent verplicht als leverancier te vertellen welke modellen er bestaan ik ging er vannuit dat een guru van 699 voor 399 dezelfde accessoires heeft als die van 699 euro en die ze online verkopen ze hebben deze informatie te laat na de aanschaf pas medegedeeld.
Ik zie net dat de Sligro een aantal kamado's van The Bastard in de aanbieding heeft. 800 euro voor de large. Maar compleet bij de Bastards is volgens mij een stuk minder compleet dan bij Grill Guru
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk