BasBQ
Beef en Steak

Welke briketten

Frits is onze Briketten expert, en ik ga absoluut met hem mee voor briketten, en dan bedoel ik kokosbriketten daarvan zijn er 2 die heel goed zijn,
Ecobrasa en Dammers, komen overigens uit dezelfde fabriek in Indonesië, zijn dus gewoon eender.
Frits heeft ooit gezegd: De slechtste Kokosbriket is nog beter dan de beste Houtskoolbriket.
Die kan op een tegeltje;)
Ecobrasa en Dammers staan echter eenzaam aan de top.

6348FB7D-2166-481E-9B0E-60ED1D9483BC.jpeg


😉
 
En zo is het 😜
 
Ik vind / vond Greek Fire ook erg prettig (in de WSM bijvoorbeeld). Is dat een beetje een hype geweest? Ik lees er niet zo veel meer over.
 
Tot op heden heb ik steeds met houtskool gewerkt. Ik vroeg mij af of briketten dezelfde (typische) smaak als houtskool kunnen geven?
 
Frits is onze Briketten expert, en ik ga absoluut met hem mee voor briketten, en dan bedoel ik kokosbriketten daarvan zijn er 2 die heel goed zijn,
Ecobrasa en Dammers, komen overigens uit dezelfde fabriek in Indonesië, zijn dus gewoon eender.
Frits heeft ooit gezegd: De slechtste Kokosbriket is nog beter dan de beste Houtskoolbriket.
Die kan op een tegeltje;)
Ecobrasa en Dammers staan echter eenzaam aan de top.
Yes, deze bedoel ik idd. Helemaal goed. Bedankt. 👍🏼
Hoe heb je dit dan zo snel gevonden. Als ik die tip van je mag krijgen dan ben ik weer een stukje op weg geholpen want ongetwijfeld gaat mij dit nog veel vaker gebeuren. Je slaat niet altijd direct alles op en met goed zoeken kom je veel verder. 💪🏼
 
Yes, deze bedoel ik idd. Helemaal goed. Bedankt. 👍🏼
Hoe heb je dit dan zo snel gevonden. Als ik die tip van je mag krijgen dan ben ik weer een stukje op weg geholpen want ongetwijfeld gaat mij dit nog veel vaker gebeuren. Je slaat niet altijd direct alles op en met goed zoeken kom je veel verder. 💪🏼

Rechts bovenin zit een zoekfunctie, die zou je kunnen helpen. Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan