Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met procureur lijkt wat langer marineren mij ook een beter plan. Op het pakje raden ze slechts enkele uren aan als ik me goed herinner, maar eigenlijk is een nachtje ook al iets te kort. Het is leuker als de kleur en de smaak iets dieper in het vlees doordringen. Zoals je op mijn fotootje kunt zien was de marinade niet zover ingedrongen. Misschien is het ook een idee om het vlees een beetje voor te prikken met een vorkje ofzo.Eddeped zei:Schouderkarbonade of procureur, dan zou ik toch voor procureur gaan denk ik. Wil het ook iets langer in de marinade zetten, iets van 48 uur.
ik wil eigenlijk deze keer de marinade zelf maken. Twijfelde alleen nog over welk vlees. Speklap is natuurlijk uitermate geschikt, maar ik vroeg me af welke alternatieven er nog zijn. Misschien maak ik wel een combinatie. Half buikspek, half procureur.noskos zei:Zo'n zakje je meng ik met een paar eetlepels Char Sui Saus van Lee Kum Kee, dan heb ik ook het zoetje erinEn speklapjes vinden wij het lekkerst.