Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal zei:ChrisMaes, ik wil je best geloven, maar zelf koks in goede restaurants zeggen dit....hebben zij dan allemaal dit fabeltje in hun hoofd...ik kan me dit niet voorstellen. Je zegt "pertinent", maar waarop baseer jij dit? Is geen aanval hoor, maar ik wil gewoon hier het fijne van weten, zeker omdat ik zelf vaak beef maak.
gr.
h.
Nosmo zei:Die ananas is heel eenvoudig, je schilt een verse ananas en bestrooid hem rijkelijk met rietsuiker en kaneel. Daarna een tijdje laten intrekken. En dan grillen op een niet te hoge teperatuur, de ananas moet lekker warm worden maar hoeft aan de binnenkant ook weer niet tot snot gekookt te worden.![]()
Mike v R zei:Nosmo zei:Die ananas is heel eenvoudig, je schilt een verse ananas en bestrooid hem rijkelijk met rietsuiker en kaneel. Daarna een tijdje laten intrekken. En dan grillen op een niet te hoge teperatuur, de ananas moet lekker warm worden maar hoeft aan de binnenkant ook weer niet tot snot gekookt te worden.![]()
Hoe lang heb je de ananas gegrild.
Ik lees dit wat later maar wil er toch nog op reageren, omdat ik het jammer vind dat zulke fabeltjes zo lang als waarheid worden aanzien.Hannibal zei:ChrisMaes, ik wil je best geloven, maar zelf koks in goede restaurants zeggen dit....hebben zij dan allemaal dit fabeltje in hun hoofd...ik kan me dit niet voorstellen. Je zegt "pertinent", maar waarop baseer jij dit? Is geen aanval hoor, maar ik wil gewoon hier het fijne van weten, zeker omdat ik zelf vaak beef maak.