Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, is dat dan niet zoiets als fotoshop of zo? Ik heb er 0 verstand van he?noskos zei:Ik fotografeer ook in RAW Domi en je moet ze dan door software halen omdat je anders te zien krijgt wat de sensor ziet, zonder aanpassingen is dat dus erg lelijk.
De combinatie ananas met kaneel is echt heerlijk.Kurre zei:Same here, ziet er zeer smakelijk uit ! En ook benieuwd naar de ananas eigenlijk ?
Dominique zei:O, is dat dan niet zoiets als fotoshop of zo? Ik heb er 0 verstand van he?noskos zei:Ik fotografeer ook in RAW Domi en je moet ze dan door software halen omdat je anders te zien krijgt wat de sensor ziet, zonder aanpassingen is dat dus erg lelijk.
Aha! Nu is het me duidelijk, ik wist dat niet. Weer wat geleerd Piet, dank voor de uitleg!Nosmo zei:Dominique zei:O, is dat dan niet zoiets als fotoshop of zo? Ik heb er 0 verstand van he?noskos zei:Ik fotografeer ook in RAW Domi en je moet ze dan door software halen omdat je anders te zien krijgt wat de sensor ziet, zonder aanpassingen is dat dus erg lelijk.
Als het beeld van je camera niet bewerkt zou worden zagen alle foto's er niet erg best uit. De meeste camera's doen dit gewoon vanzelf zodat je niet eens door hebt dat het gebeurd, maar dan heb je wel genoegen te nemen met de keuzes die de camera fabrikant voor jou genomen heeft. Met een wat betere camera kun je kiezen om de foto's zonder enige bewerking op te slaan (RAW) zodat je zelf achteraf nog de belichting en de witbalans (kleur) van je foto's kunt bepalen.
Vroeggah deed de ontwikkelcentrale dit ook al voor je foto afdrukken of een fotograaf deed het met de hand in z'n donkere kamer.
Andersom is zelfs nog beter.Derooie zei:Morgen hoop visite. Zo'n Picanha ziet er zo lekker uit. 1 keer eerder gemaakt, maar al tijdje terug. Slager geeft aan dat ik eerst even moet branden op hoog vuur en dan langzaam doorgaren. Maar is andersom niet ook prima?
ChrisMaes zei:Andersom is zelfs nog beter.Derooie zei:Morgen hoop visite. Zo'n Picanha ziet er zo lekker uit. 1 keer eerder gemaakt, maar al tijdje terug. Slager geeft aan dat ik eerst even moet branden op hoog vuur en dan langzaam doorgaren. Maar is andersom niet ook prima?
Je slager raadt het waarschijnlijk aan omdat veel mensen denken (het staat ook zo in veel boeken) dat je vlees kan dichtschroeien waardoor de sappen in het vlees blijven. En laat dat nu net eens pertinent verkeerd zijn![]()
Hannibal zei:ChrisMaes, ik wil je best geloven, maar zelf koks in goede restaurants zeggen dit....hebben zij dan allemaal dit fabeltje in hun hoofd...ik kan me dit niet voorstellen. Je zegt "pertinent", maar waarop baseer jij dit? Is geen aanval hoor, maar ik wil gewoon hier het fijne van weten, zeker omdat ik zelf vaak beef maak.
gr.
h.