Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vouwt meteen dubbel , 7mm spijlen rooster is best zwaar van de bastard L..Daar heb je je hamburger spatel toch voor
Waar hebben het nu over, de kolenrooster onderin (wat ik een vervelend ontwerp vind) of de GBS rooster?Ik heb het daar nog met de ontwerper over gehad dat dat de spijltjes te dicht op elkaar zitten en dat er in de vuurring geen inkepingen meer zitten zodat je het rooster er niet makkelijk uit kunt halen bij de Bastard
Staalborstel wip je hem ook makkelijk mee op weet ik uit ervaring
Ik reageerder op het Bastard rooster. Totaal off topic zie ik nu. SorryWaar hebben het nu over, de kolenrooster onderin (wat ik een vervelend ontwerp vind) of de GBS rooster?
Wat had je anders willen hebben aan het kolen rooster? 2 x halve maan denk ik wel eens aan Of 2 x halve maan er bij.Waar hebben het nu over, de kolenrooster onderin (wat ik een vervelend ontwerp vind) of de GBS rooster?
Voordat ik de Summit kocht, struinde ik allemaal fora af waaronder deze.Wat had je anders willen hebben aan het kolen rooster? 2 x halve maan denk ik wel eens aan Of 2 x halve maan er bij.