BasBQ
Beef en Steak

Weber Summit los GBS rooster

Daar heb je je hamburger spatel toch voor :)
 
Of je BBQ tang.
 
Daar heb je je hamburger spatel toch voor :)
Die vouwt meteen dubbel , 7mm spijlen rooster is best zwaar van de bastard L.😄.
En een bbq tang /waterpomp tang wil ook niet echt ,de spijlen zitten vrij dicht op elkaar .
Voor mij werk de grid lifter het best
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het daar nog met de ontwerper over gehad dat dat de spijltjes te dicht op elkaar zitten en dat er in de vuurring geen inkepingen meer zitten zodat je het rooster er niet makkelijk uit kunt halen bij de Bastard 😂
Staalborstel wip je hem ook makkelijk mee op weet ik uit ervaring 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Een tang, een stuk draad waar je een "U" aan buigt.
 
Ik heb het daar nog met de ontwerper over gehad dat dat de spijltjes te dicht op elkaar zitten en dat er in de vuurring geen inkepingen meer zitten zodat je het rooster er niet makkelijk uit kunt halen bij de Bastard 😂
Staalborstel wip je hem ook makkelijk mee op weet ik uit ervaring 😜
Waar hebben het nu over, de kolenrooster onderin (wat ik een vervelend ontwerp vind) of de GBS rooster?
 
Waar hebben het nu over, de kolenrooster onderin (wat ik een vervelend ontwerp vind) of de GBS rooster?
Ik reageerder op het Bastard rooster. Totaal off topic zie ik nu. Sorry 🙈
 
Waar hebben het nu over, de kolenrooster onderin (wat ik een vervelend ontwerp vind) of de GBS rooster?
Wat had je anders willen hebben aan het kolen rooster? 2 x halve maan denk ik wel eens aan Of 2 x halve maan er bij.
 
Wat had je anders willen hebben aan het kolen rooster? 2 x halve maan denk ik wel eens aan Of 2 x halve maan er bij.
Voordat ik de Summit kocht, struinde ik allemaal fora af waaronder deze.
1 van de issues was dus het kolenrooster, wat moeilijk naar boven te verplaatsen was ivm de pinnen op de 2e verdieping.
Toen ik de aankoop deed, had ik mijn collega's gevraagd om scharnier beugels te buigen + 4 uitsparinkjes te knippen/zagen in het kolenrooster.
Daar heb ik uiteindelijk van afgezien omdat het oude kolenrooster van de Weber 57 op de plek van de diffuser past. Dus het probleem van de highsearing is in mijn ogen opgelost.
 
Overwoog ooit ook om er een rooster bij te kopen. Ik laat de laatste tijd het rooster ook nog al eens laag en haal alleen de diffusie eruit.
Beetje hoogte is niet verkeerd.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan