BasBQ
Beef en Steak

Weber smokey moutain vs Pro Q elite vs Fornetto Razzo 22''

svda

Vuurmaker
Berichten
84
Goedeavond mensen,

Ik ben loop een beetje vast naar het zoeken van een smoker. Diegene waarnaar ik zit te kijken zijn de Weber smokey moutain,Pro Q elite of de Fornetto Razzo 22''.
Ik kan eigenlijk geen keuze maken tussen deze 3 en hoop dat mensen tips hebben welke ik het beste kan nemen.
 
Je bent er nog ??n vergeten... ;)

De WSM en Barbecook zijn iig bij Vuur en Rook in Lunteren te bekijken.
Ik denk dat de keuze vooral persoonlijk is. Weber en Pro-Q zijn al langer op de markt, de andere twee zijn vrij nieuw.
 
Barbecook valt sowieso al af bij mij. Ik denk dat het de Wsm of Fornetto gaat worden. Ik weet niet of er al mensen zijn die er ervaring mee hebben?
 
Kijk ook eens naar een Rosle F50 smoker. Zeer degelijk, groter dan een wsm 47 en zeer compleet
 
Als je de kans hebt zou ik ze bekijken, Afwerking bekijken deksel optillen en gewicht voelen, heb je meteen een gevoel van degelijkheid.
Ik vind dat veel andere smokers dingen bieden in hun design die Weber niet heeft, en dan nog zou ik voor een weber gaan  :D
 
Zoals gezegd is het allemaal persoonlijke smaak. Ik kan alleen zeggen dat mijn WSM mij uitstekend bevalt. Degelijk, goede kwaliteit en houdt uren achtereen dezelfde temperatuur vast. Het is niet voor niets een vaste waarde in het wedstrijdcircuit

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb besloten om voor de Fornetto te gaan alleen twijfel ik tussen de 18 of 22 inch.
 
Mooi ding, Gefeliciteerd ermee
 
Gefeliciteerd ben benieuwd hoe die bevalt. Lekker veel expirimenteren
 
Gratz! Deel gerust je ervaringen ;)
 
Das wel rapjes.... Waarom eigenlijk?
 
Dit komt meer doordat ik vorige week een Grill Guru classic gekocht heb en bang dat de Fornetto niet meer gebruikt gaat worden.
 
Ah, duidelijk. Thanx!
 
Briljant draadje om zo chronologisch even na te lezen... dank voor alle tips en ervaringen, het wordt toch een kamado!  :-O

Heel veel succes en vooral plezier ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan