BasBQ
Beef en Steak

weber nieuwtjes voor volgend jaar

Puntje Piet!! was mij nog niet opgevallen. Zeker niet handig!! Met een paar brandende kooltjes erin istie ineens niet zo GA meer!!
(niet dat je er kilometers mee moet gaan lopen natuurlijk!! maar even verplaatsen moet kunnen!!)
 
Die Piet blijft scherp !, was mij idd ook niet opgevallen, Ik zit de foto verder te bekijken vwb insteekhoekjes of schuifjes, maar kan zo verder ook niets ontdekken  :-O

Edit: was verbaasd en ben ff gaan googlen. heb een 2014 folder gevonden met hierin idd de kleine WSM en de Gas WGA, maar hier wordt deze afgebeeld met handvaten  :-/
 
Boldeagle zei:
Edit: was verbaasd en ben ff gaan googlen. heb een 2014 folder gevonden met hierin idd de kleine WSM en de Gas WGA, maar hier wordt deze afgebeeld met handvaten  :-/


URL'etje?
 
Holkers zei:
Boldeagle zei:
Edit: was verbaasd en ben ff gaan googlen. heb een 2014 folder gevonden met hierin idd de kleine WSM en de Gas WGA, maar hier wordt deze afgebeeld met handvaten  :-/


URL'etje?

Webergrills2014_zpsed035b6a.jpg


Vreemd genoeg zijn de wsm modellen op die flyer dan weer niet uitgevoerd met een probe doorvoer :)
 
in die folder staat het oude model nog  ..handvaten was me ook niet opgevallen zal t eens informeren volgende week,
 
Gemiste kans om de uitlaatjes van de wga niet van een stukje hittebestendig plastic te voorzien. Kunnen aardig warm worden. Op mijn Platinum hebben ze dat wel goed gedaan. De inlaat moet je je blijkbaar 1 keer aan verbranden. Daarna vergeet je het niet meer...
 
He Jack, Bedankt voor het delen. En leuk om wat fotos te zien :)
 
nicky zei:
Owkee dan. Die kleine WSM is echt GAAF! Die gaat op de wishlist :D

Ook bij mij op het lijssie,heb net gebeld met Weber..helaas kon ze nu nog niet zeggen wanneer hij leverbaar is en wat de prijs word,
de dame in kwestie adviseerde mij begin oktober weer even te bellen en dat ze dan meer wist..(ben benieuwd)  B-)
 
Roland78 zei:
nicky zei:
Owkee dan. Die kleine WSM is echt GAAF! Die gaat op de wishlist :D

Ook bij mij op het lijssie,heb net gebeld met Weber..

En heb je nog naar handvatten WGA gevraagd? Nu je ze toch aan de lijn had?
 
Roland78 zei:
nicky zei:
Owkee dan. Die kleine WSM is echt GAAF! Die gaat op de wishlist :D

Ook bij mij op het lijssie,heb net gebeld met Weber..helaas kon ze nu nog niet zeggen wanneer hij leverbaar is en wat de prijs word,
de dame in kwestie adviseerde mij begin oktober weer even te bellen en dat ze dan meer wist..(ben benieuwd)  B-)

week 2 of 3 2014 word er meestal uitgeleverd ik geef een seintje als ik ze binnen heb dan zijn ze meestal ook landelijk uitgeleverd
 
je bent goed bezig Jack
 
de kleine smoker gaat ? 299,- kosten

ik ga morgen s ff informeren waarom de nieuwe WGA geen handvaten heeft
 
jackm zei:
de kleine smoker gaat ? 299,- kosten

ik ga morgen s ff informeren waarom de nieuwe WGA geen handvaten heeft

Dat is balen zeg.. ik was helemaal lekker gemaakt door de geruchten dat ie misschien $150 zou worden. Dit is toch wel 100 euro meer dan ik er maximaal aan wilde uitgeven. :(
 
Voor dat geld sla ik over!! Ik ga mijn nieuwe Smokey Joe wel omtoveren!!!
 
Mmhhh....?299 voor een kleine smoker. Geloof dat ik deze maar ga overslaan. Ben er niet helemaal van overtuigd dat je waar naar geld krijgt gezien het prijsverschil t.o.v. van de 47.
Gezien het formaat en de gelijke diameter met de SJ, zou je verwachten dat ie ergens tussen de ?150 tot max. ?200,- zou liggen. Zo maak je natuurlijk nooit een succes van die kleine versie ook niet met deze hernieuwde introductie :-|
 
Hmm als iemand nou die de Vasconia 32 qt steamer zou importeren zou ik er best 50 euro voor over hebben. misschien in combi aanbieding met de smokey joe? Het zou een enorm succes worden! (hint hint...)  ;)
 
Dominique zei:
Ook bij mij op het lijssie,heb net gebeld met Weber..

En heb je nog naar handvatten WGA gevraagd? Nu je ze toch aan de lijn had?

Was me niet bewust dat er vragen waren over het handvat vd WGA..mijn intresse LAG bij de WSM met de nadruk op LAG want met 299euro  :-O sla ik ook maar over!!
 
vandaag s even over de handvaten van de wga gehad vertegenwoordiger was het ook nog niet duidelijk waarom
de vraag was wel in de US gesteld maar antwoord duurd wat langer.
ik denk dat het uit veiligheids overweging is .het is waarschijnlijk gevaarlijk om met een wga te lopen.
het uiteindelijke antwoord uit de US deel ik nog als ik wat hoor.
 
Dank je wel Jack, het houd de gemoederen behoorlijk bezig hier. Het hele handige van de WGA is natuurlijk dat je hem even makkelijk kunt verzetten. Nu zou je de poten moeten inklappen, deksel zit dan vast, en dan kun je hem ergens anders neerzetten. Pootjes weer uitklappen.... Dat lijkt mij veel gevaarlijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan