BasBQ
Beef en Steak

weber nieuwtjes voor volgend jaar

 

jackm

Kooltjesharker
Berichten
248
afgelopen zondag voor mijn werk in keulen naar de SPOGA geweest .
daar worden traditioneel de nieuwtjes getoond
helaas hadden we een dermate strak schema dat er niet veel tijd over was om andere bbq stands te bezoeken.
hier een paar foto's van enkele nieuwe dingen.
20130908_121706_zps503b1766.jpg

ja hoor de WGA aangepast met een hitteschild onderin de bbq en onder het handvat
20130908_122535_zps1614a37c.jpg

u ziet het goed een wga op gas
20130908_123809_zps7f7b4894.jpg

ook verrassend een kleine smoker van 37cm en de nieuwe openhaard de inzet beugel vervalt en je kan het deksel als windscherm gebruiken.
20130908_123438_zps74fe070f.jpg

2 nieuwe thermometers  op de ene kan je de gewenste temp instellen is niet draadloos.
de andere is wel draadloos en heeft 2 sondes
ook nieuw voor de wsm 57 en 57 een roort rek waar je vis of vlees aan kan hangen.

verder waren er vooral nieuwtjes op het gebied van kleuren en dergelijke wat gereedschapjes en zo

het viel ook op hoeveel verschillende kamado bbq s er zijn  wij zijn ook op de stand van Monolith geweest die hebben ook een kamado kent iemand dit merk en heeft iemand er ervaring mee? krijg binnen kort eentje om te testen  eens kijken hoe die is tov de Bigg Green Egg ,deze is iets goedkopen maar ben benieuwd hoe de kwaliteit is.

sorry maar ik krijg de foto's niet recht op
groet Jack
 
Die 37 WSM is echt een mini als je die zo naaste zijn grotere broers ziet staan. Kun je daar wel een hele kip of procureur op kwijt?
 
het is de maat van de smokey joe
 
Wat is dat voor zilverkleurig rondje op de zijkanten van de WSM's?
 
Thanx voor deze info Jack :)
 
volgens mij zijn dat probe doorvoeren!
 
klopt, dat zijn doorvoeren voor je probe
 
Ik vind die rondjes wel groot voor een probe doorvoer, gok meer op temperatuurmeter voor het middenniveau
 
Volgens mij Mike, zijn het rubberen pluggen die je weer terug kan stoppen zodra je je kabels hebt doorgevoerd!
 
MarBQ zei:
Volgens mij Mike, zijn het rubberen pluggen die je weer terug kan stoppen zodra je je kabels hebt doorgevoerd!

Aha dat klinkt al logischer  :D
 
Mart zei:
Maar is de WGA dan ook weer gewoon te koop in elke beetje BBQ-winkel/tuincentra?
komt gewoon weer in de collectie gaat ?99,99 kosten dus iedere beetje weber dealer neemt m wel op denk ik.
 
jackm zei:
Mart zei:
Maar is de WGA dan ook weer gewoon te koop in elke beetje BBQ-winkel/tuincentra?
komt gewoon weer in de collectie gaat ?99,99 kosten dus iedere beetje weber dealer neemt m wel op denk ik.

Ik ga het niet vertellen hier thuis .... maar die komt er ook nog bij :)
 
Ik ga het niet vertellen hier thuis .... maar die komt er ook nog bij :)
  eigenlijk hier niet anders. Al is het wel bekend dat deze op de verlanglijst staat.

De prijs is wel weer even wat minder, op Amazon staat ze voor 55 dollar.
 
Ok, dat hitteschild bij handvat WGA zie ik wel, maar wat moet ik me voorstellen bij hitteschild onderkant WGA? Een plaat waar je hem op zet of zoiets? Leg uit, ik ben ENORM nieuwsgierig, vertel vertel, ah joh, toe nou!!!!
 
Speculerend :

Het hitteschild onderin, zal dan op dezelfde manier zijn als in de Smokey Joe ( premium )
Daar ligt onderin, tussen bodem en kolenrooster ook een plaatje, vangt de as op, en uiteindelijk ook de straling naar onderen.

 
jackm zei:
sorry maar ik krijg de foto's niet recht op
Mooie plaatjes Jack, dank voor het delen!
De WSM37 is wat mij betreft 'n eye-catcher.
P.S. Indien je toevallig de foto's via photobucket upload, dan is er daar een edit tab met een rotatie functie.

Met hopelijk je ongevraagde goedkeuring heb ik ze even geroteerd, kijkt net even wat makkelijker  :)

spoga1_zps2b0ddcdf.jpg


20130908_122535_zps7ca73155.jpg


20130908_123809_zps8a825fef.jpg


 
20130908_122522_zps83d426cf.jpg


hitteschild ligt onder in de bak
je kan een bbq natuurlijk op amazon kopen en voor het laatste dubbeltje gaan maar daar spek je alleen de US economie mee als we dat allemaal maar flink doen blijft er hier in Nederland weinig over ,maar het is jou geld
 
RedFox zei:
jackm zei:
sorry maar ik krijg de foto's niet recht op
Mooie plaatjes Jack, dank voor het delen!
De WSM37 is wat mij betreft 'n eye-catcher.
P.S. Indien je toevallig de foto's via photobucket upload, dan is er daar een edit tab met een rotatie functie.

Met hopelijk je ongevraagde goedkeuring heb ik ze even geroteerd, kijkt net even wat makkelijker  :)

die had ik geprobeerd maar computer reageerde niet , maar bedankt hoor voor het recht zetten.
 
Waar zijn de zijhandgrepen van de WGA eigenlijk gebleven? Zonder lijkt me niet zo handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan