Beef en Steak

Weber go anywhere

Ik geef een tip en dan verwacht ik niet zo’n antwoord van je..
Dat is al veel opbouwender als opmerking.
Ik geef mijn mening.
Ik begrijp dus niet dat iemand zich druk kan maken dat een fabrikant geen stukje plastic of siliconen op de schijf bevestigt, dat overigens ook heet wordt en na verloop van tijd door uitdroging er ook vanaf kan vallen.
Ik zou me wel druk kunnen maken om het feit dat Weber niet heeft nagedacht over het lucht management van de Smokey Joe toen ze de asschaal hebben weg Ge-engineered, dat dat totaal verkeerd zit nu, dat is onomkeerbaar voor ons consument en heb je een slecht functionerende BBQ voor teruggekregen

Ik werk in de IT, waar we het heel vaak hebben over de MVP;

Zo zal het in de BBQ wereld vast niet anders gaan. Moet zeggen dat ik zelf erg tevreden ben over de recent aangeschafte WGA. En ja, ook ik ben het wel met je eens @Karst dat een paar van die knoppen niet zouden misstaan. Desnoods maak een 'deluxe' variant, met dergelijke knoppen. Anderzijds vind ik het ook wel weer de charme van zo'n BBQ, alleen het hoognodige zit erop en doet wat het moet doen!

..Kijk zo kan je het ook verwoorden…

Mijn Platinum van minimaal 25 jaar oud heeft deze knop ook (hittebestendig maar wordt niet heet of droogt uit) ik heb een paar van die knoppen bij Weber gekocht. Op de Smokey Joe zit een inlaat waarbij deze knop op klikt en gelijk vast zit (er eigenlijk voor gemaakt is maar Weber deze knop niet bij levert is mij onbekend want het zal wat blaren schelen..) Aftermarket zijn er ook bakelieten knoppen te koop om dat meer WGA/WSJ tegen dit probleem aanlopen…

• Leuk
Waarderingen: tdp
Ik werk in de IT, waar we het heel vaak hebben over de MVP;

Zo zal het in de BBQ wereld vast niet anders gaan. Moet zeggen dat ik zelf erg tevreden ben over de recent aangeschafte WGA. En ja, ook ik ben het wel met je eens @Karst dat een paar van die knoppen niet zouden misstaan. Desnoods maak een 'deluxe' variant, met dergelijke knoppen. Anderzijds vind ik het ook wel weer de charme van zo'n BBQ, alleen het hoognodige zit erop en doet wat het moet doen!
Dat heeft Weber inderdaad zo gedaan met de Pellet BBQ de eerste versie hebben ze zo de markt op geslingerd zonder eerst goed te testen.

Maar dat doet Weber sinds de laatste jaren, voorheen deden ze dat niet

Voordat je de wijsneus uit gaat hangen.. mijn Weber Platinum 47 heeft deze knop ook… is hittebestendig..

Maar ga jij lekker kutten met handschoenen, met bbqtang er tegenaan tikken…
Ieder nadeel zo zijn voordeel.
Niemand zit aan mijn schuifjes als de wga aanstaat en anders heb ik gelijk een soortgelijk luchtalarm wat afgaat want dan het er iemand met z'n blote vingers aan gezeten.😂

Maar zonder gein, als er deze dopjes op zouden zitte zou ik ze ook gebruiken.

Is het een Weber product of een 3d geprint dingetje?

Heeft Weber wga upgrade accessoires?

De knop zit nu op een Smokey Joe. Ik heb ‘m net even op mijn WGA gezet maar dat past niet lekker. Voor de WGA zou ik de bakelieten knoppen gebruiken. Verkrijgbaar bij S.W op Marktplaats. Zoeken op WGA en aan vindt je ze wel.

Mocht je een WSJ hebben kan je partnumber 67217 (voor ik dacht €6,99) kopen. De inlaat onder heb ik een bakelieten knop zoals boven beschreven.

Voor de WGA heb ik de verschuifbare regelaars (S.W in Mill) met siliconen “sokjes” (op een Facebook groep had iemand in Engeland een paar extra gekocht. Blij met die “sokjes”

Laatst bewerkt:
82076ba70b184d15a94367699e630d3d.jpg

40cbd71659648e8267455717c637a5eb.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan