BasBQ
Beef en Steak

wat zijn nou de beste Youtbe channels?

 

tarkin

Sprokkelaar
Berichten
27
Naar aanleiding van een draadje die ik graag volg op het woodworking forum, wat zijn nu echt de toppers (nl, maar ook internationaal) die je zou moeten volgen.

Niet enkel pulled pork, maar het hele gamma van bakken/low&slow tot technieken tot reviews, post de channels hier en dan hebben we in no-time een database voor iedereen die zot is van bbq!

tips

NL
  • Noskos
  • Cees Holtkamp (Amsterdam's pattisier)
  • Ralph De kok
  • Pitmaster X
  • Guga foods
  • Koken met Nick
EN
  • NasQ
  • All things BBQ
  • BBQ pitboys
  • Smoking dad
  • Sam the cooking guy
  • Mad Scientist BBQ
  • TexicanaBBQConsulting
  • eat more vegans
  • how to bbq right

DE
  • BBQ aus Rheinhessen
  • AJ BBQ

Minder BBQ related:
  • Foodtube (Gertjan Kiers)
 
Laatst bewerkt:
Noskos en Nasq BBQ zijn voor mij de Nederlandse toppers. Internationaal is Smoking Dad BBQ heel erg leuk.
 
Cees Holtkamp, Amsterdam’s patissier. Degene waar ik de inspiratie voor de pulled pork kroketten vandaan heb. Maar ook heel veel andere toppers vandaan heb.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Naast de al genoemde vind ik het kanaal van Ralph de Kok ook erg leuk.
 
Ja Ralph de kok is ook leuk, grappige kerel ook. Noskos kijk ik naar en Pitmaster X is er nog eentje die mooie filmpjes en gerechten maakt.
 
Pitmaster X en Guga zijn voor mij wel de YT 🦸‍♂️
 
Als je linkjes post, dan zet ik ze in de OP, dan hebben we één plaats waar alles bijeenstaat :)
 
1. Noskos --> informatief met heel veel leuke tips. Daarnaast veel recepten die voor mij ook haalbaar zijn ( lees, niet alleen wagyu a €200).
2. Nasq --> Vind ik eigenlijk vergelijkbaar met Noskos, logisch ook aangezien ze elkaar erg goed kennen volgens mij. Heb alleen het idee dat noskos net iets informatiever is maar dat kan aan mij liggen.
3. Ralph de kok, iets drukker en meer humor misschien? Maakt vaak hele gerechten met sides, salades en alles er bij.
4. Guga foods, vooral oude filmpjes over hoe hij een picanha etc klaarmaakt. Mooie beelden ook en gewoon een likable guy vind ik. Alleen tegenwoordig is alles zo duur mogelijk dus niet haalbaar voor mij.
5. Pitmaster X, vond ik in het begin leuk maar tegenwoordig irriteert dat overdreven Amerikaanse gedoe mij een beetje.

p.s. sorry beetje lui wat betreft linkjes. Mensen zoeken zelf maar even op youtube haha :)
 
Als je linkjes post, dan zet ik ze in de OP, dan hebben we één plaats waar alles bijeenstaat :)
Ik zit niet in de it. Vertel eens wat OP is? (natuurlijk wel in deze context)
 
Chef Tom van All Things BBQ... Where Barbecue Legends are made... die vind ik top! En alles van Job en Perry en Koken met Nick natuurlijk!
 
Chef Tom van All Things BBQ... Where Barbecue Legends are made... die vind ik top! En alles van Job en Perry en Koken met Nick natuurlijk!
Och koken met Nick helemaal vergeten! 😃
 
NIet direct bbq maar heeft er zeker direct mee te maken. De filmpjes van Gertjan Kiers (Foodtube) Heerlijke humor en zeer leerzaam.
Zeker een van mijn favorieten
 
Smoking Dad keek ik in het begin vaak. Veel tips over de Kamado.
BBQ aus Rheinhessen en AJ BBQ. Beiden uit Duitsland. Veel verrassende gerechten. Niet hoog culinair maar heerlijk op zn Duits.
En voor de grap natuurlijk BBQ pitboys. Respect voor de mannen met de baarden.
 
Niet helemaal qua techniek en dergelijke maar zeker voor leuk bbq/kook items kijken. Veel vet maar leuk gedaan en korte filmpjes : Sam the cooking Guy


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Niet helemaal qua techniek en dergelijke maar zeker voor leuk bbq/kook items kijken. Veel vet maar leuk gedaan en korte filmpjes : Sam the cooking Guy


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kan die man niet uitstaan. Slechte grappen, achteloos/ongeinteresseerd komt ie op me over en niet echt boeiende gerechten.
Noskos is wel leuk voor Nederlanders maar mis dan hoe het eindresultaat is. Snijd het vlees niet aan om binnenkant te zien.
Kijk wel regelmatig naar Mad Scientist BBQ.
 
Kijk dat is het mooie van “smaak” :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan