Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind hem niet echt meer de moeite. Precies wat jij zegt, tegenwoordig is het alleen nog maar onzin om relevant te blijven in het algoritme heb ik het idee. Dry agen in honing en dat soort zwets. Ja er zijn inderdaad heel veel mensen die een ribstuk van 150 euro gaan dry agen in de zeldzaamste honing die er is.4. Guga foods, vooral oude filmpjes over hoe hij een picanha etc klaarmaakt. Mooie beelden ook en gewoon een likable guy vind ik. Alleen tegenwoordig is alles zo duur mogelijk dus niet haalbaar voor mij.
De uitzondering op de regel?Het valt me op dat (bijna) alle barbecue gepresenteerd worden door mannen. Zou het dan toch kloppen wat men zegt: dat barbecuen een mannending is?
Deze vraag is NIET bedoeld om een diversiteitsdiscussie op te roepen, het valt gewoon op.
Bedankt voor de uitzondering! Ik kende deze YTster niet.
HardCoreCarnivore is ook een dame, maakt ook leuke video's alleen niet zo heel vaak.
96% van mijn kijkers op YouTube is man. Op Instagram is dat 88%. Dat zegt genoeg denk ik. Het is niet dat ik speciaal voor mannen content maak zoals sommigen.Het valt me op dat (bijna) alle barbecue gepresenteerd worden door mannen. Zou het dan toch kloppen wat men zegt: dat barbecuen een mannending is?
Deze vraag is NIET bedoeld om een diversiteitsdiscussie op te roepen, het valt gewoon op.
Mijn favo is denk ik toch wel Brad van Chuds bbq
https://youtube.com/c/ChudsBbq
of word ik nu geroyeerd?