Ja en? 3 in de tuin en 1 in het schuurtje.Ja waarom ook niet, 4 apparaten in de tuin
Haha mooie suggestie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en? 3 in de tuin en 1 in het schuurtje.Ja waarom ook niet, 4 apparaten in de tuin
Haha mooie suggestie
Haastige spoed? Goedkoop is duurkoop? Kat in de zak?
Bij mn premium (gekocht via marktplaats) blijkt de onderste schuif niet helemaal dicht te zetten.. heel klein reepje blijft er over.
Bekend probleem? Is het te verhelpen? Of alleen wanneer je en bon hebt.. en heb ik dus pech?
Hendel kan niet verder, maar nog reepje over dus. Of kan ik de hendel.er anders opzetten dat ie dan nog net tikje door.kan draaien tot helemaal dicht...?
Is een bekend probleem bij een deel van de MTP’s. Misschien eerst even contact open met Weber voordat je je er met een boel gereedschap op los gaat.
Mooie service. Die van mij is ook al wat jaartjes oud en heeft de nodige mankementen echter heb ik geen bon. Ga Weber er ook niet mee lastig vallen.Even 2 updates
Updates 1 Mastertouch premium, waarvan onderschuiif net niet volledig sluit: et hendeltje van de luchtschuif wiebelt iets. Ga m proberen opnieuw vast te zetten...hoop dat dat wel iets kan doen
update 2 deksel 'gewone' mastertouch die lekt na vallen.
Ik.zg onlangs ook roestvorming aan binnenkant van deksel, op plekken waar ook aan buitenkant roest te.zien is...van de.valpartij paar.jaar terug.
Weber gemaild...ongelooflijk...ze sturen een nieuwe deksel!
wat
een
service!!